CUSTOMER EXPERIENCE PORADNIKI Mapowanie doświadczeń klienta: praktyczny przewodnik krok po kroku przezKarol Bancerz1 kwietnia 2025
IN-HOUSE SYSTEMY CC Nest Bank jako pierwszy bank w Polsce przeniósł CC do chmury AWS przezRedakcja29 maja 2024
AUTOMATYZACJA SYSTEMY CC TECHNOLOGIE Zendesk współpracuje z Anthropic oraz AWS nad dostarczaniem wspieranych przez AI doświadczeń zakupowych przezRedakcja17 kwietnia 2024
BEZPIECZEŃSTWO Czy cyberbezpieczeństwo dla UE jest ważniejsze od suwerenności? przezRafał Vobożil5 kwietnia 2024
STRATEGIE I INWESTYCJE Amazon będzie wspierać startupy w inwestycjach w AI przezRafał Vobożil3 kwietnia 2024
AUTOMATYZACJA TECHNOLOGIE Amazon z nowymi funkcjami dla sprzedawców przezJarosław Owczarek14 marca 2024
ADMINISTRACJA PUBLICZNA SPRZĘT TECHNOLOGIE Komisja Europejska zamierza ukarać Apple przezRafał Vobożil21 lutego 2024
APLIKACJE MOBILNE AUTOMATYZACJA TECHNOLOGIE Amazon wprowadza Rufusa – asystenta zakupowego AI przezJarosław Owczarek2 lutego 2024
AUTOMATYZACJA BIG DATA PORADNIKI REKRUTACJA Nowoczesne metody rekrutacji w obsłudze klienta: wykorzystanie AI i Big Data przezKarol Bancerz3 grudnia 2023
AKTUALNOŚCI EVENTY Amazon z nowinkami technologicznymi na konferencji re:Invent 2023 przezJarosław Owczarek30 listopada 2023
BEZPIECZEŃSTWO PRAWO Unia Europejska rozszerza zakres proponowanych reguł cyberbezpieczeństwa przezRedakcja26 listopada 2023