Marki: Altar
8 artykułow
Transformacja cyfrowa w obsłudze klienta: wyzwania i możliwości
W dzisiejszym świecie, gdzie cyfrowe innowacje rozwijają się w błyskawicznym tempie, przedsiębiorstwa w każdej branży stoją przed zadaniem dostosowania się do nowej rzeczywistości. Transformacja cyfrowa w obsłudze klienta nie jest już opcją, ale koniecznością, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom konsumentów i utrzymać konkurencyjność na rynku. Ten artykuł rzuci światło na wyzwania i możliwości, które niesie ze sobą ten proces.
Zmiany w zarządzie Altar
Na początku września doszło do zmian w zarządzie spółki Altar. Magdalena Borys, została powołana na stanowisko prezesa zarządu, natomiast Marcin Kania został wiceprezesem spółki.
Nowy branding Altar i zapowiedź skoku technologii w emocje klienta
Altar odświeża swoje logo i zapowiada dalszy, intensywny rozwój swojej platformy contact center. Prace skupiają się m.in. na…
Czuły barbarzyńca na infolinii
Zapis debaty eksperckiej podczas Customer Care Festival 2021. Paneliści rozmawiają o nowatorskim podejściu do obsługi klienta w ramach…
ChatGPT w obsłudze klienta
"Przyszłość zaczyna się teraz" - to słynne słowa z filmu "Minority Report", który przedstawiał wizję przyszłości pełnej zaawansowanych technologii, w tym sztucznej inteligencji. Dziś już nie jest to tylko fikcja naukowa, ale rzeczywistość, w której coraz więcej przedsiębiorstw korzysta z inteligentnych narzędzi, takich jak ChatGPT, w celu poprawy obsługi klienta.
Gratka dla mistrzów
Już w najbliższy wtorek w Warszawie konferencja Future Customer Care – Mistrzowie Obsługi Klienta, adresowana do menadżerów zarządzających obszarem customer care. To ostatnia chwila na bezpłatną rejestrację: https://mistrzowieobslugi.pl/#rejestracja Konferencja jest dobrą okazją do poznania najlepszych praktyk,…
Marlena Marcinkowska (NOTUS Finanse): Stawiamy na satysfakcję klienta
Pandemia zmieniła sposób działania sporej grupy firm. Nie zmieniła jednak tego, że o obsługę i satysfakcję klienta trzeba dbać zawsze - nawet w pandemii. Dlatego o dobrej i szybkiej obsłudze klienta, zwiększeniu wolumenu obsługiwanych leadów i podniesieniu efektywności, co skutkowało wycofywaniem z outsourcingu zleceń na telemarketing rozmawiamy z Marleną Marcinkowską, dyrektorem Działu Contact Center w NOTUS Finanse.
Best practices: IVR
Dla wielu analityków i managerów obsługi klienta ułożenie dobrego drzewa IVR jest sporym wyzwaniem. Trzeba przeanalizować nie tylko strukturę problemów, z którymi telefonują do nas klienci, ale także przewidzieć logikę wybierania kolejnych przycisków na telefonie.