Marki: Allegro
8 artykułow
Sprzedaż przez Allegro i dostawy przez paczkomaty nie dla e-aptek
Wielkopolski Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny (WIF) podjął decyzję, która może wpłynąć na sposób, w jaki apteki prowadzą sprzedaż online. Apteka, która oferowała swoje produkty za pośrednictwem platformy Allegro oraz realizowała dostawy przez Paczkomaty, została zobowiązana do zaprzestania tych praktyk ze względu na niezgodność z obowiązującymi przepisami.
Świąteczne zakupy planujemy już w listopadzie
Ponad 48% Polaków rozpoczyna swoje świąteczne zakupy już w listopadzie, wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Allegro. Zbliżające się grudniowe święta motywują niemal połowę Polaków do wcześniejszego planowania i zakupu prezentów dla najbliższych, w tym także upominków dla zwierząt domowych.
Thulium wprowadza integrację z Allegro Dyskusje
Firma Thulium ogłosiła dzisiaj, że wszyscy jej klienci otrzymali możliwość skorzystania z nowej integracji z Allegro Dyskusje, narzędzia, które ma na celu ułatwienie komunikacji pomiędzy kupującymi a sprzedającymi.
Boromir od Voice Contact Center
System Boromir, autorskie rozwiązanie Voice Contact Centter (VCC) został nagrodzony w tegorocznej edycji konkursu Polish Contact Center Awards. Czym jest Boromir?
Omnibus i obowiązki informacyjne w e-commerce – UOKiK czuwa
Przedsiębiorca czy osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej? Kto sprzedaje na platformie i jakie wynikają z tego prawa dla konsumentów? Jaki jest podział obowiązków między platformą a sprzedającym? Prezes UOKiK sprawdza czy konsumenci są prawidłowo informowani o kwestiach wynikających z dyrektywy Omnibus. Po jego interwencji wielu przedsiębiorców dostosowało lub zaczęło zmieniać swoje praktyki. Zalando, Booking, Travelist usłyszały zarzuty - grozi im kara do 10 proc. obrotu.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podsumował ubiegły rok
W tym czasie wydał 953 decyzje (376 w obszarze ochrony konkurencji i 577 w obszarze ochrony konsumentów) wymierzając…
Na polskim rynku sukcesywnie spada jakość obsługi klientów
Jakość obsługi klientów na polskim rynku sukcesywnie spada, na co wskazują cykliczne badania prowadzone przez Polski Program Jakości Obsługi. Z ostatniej edycji tego badania wynika, że Polacy najgorzej oceniają m.in. wiedzę i kompetencje pracowników, czas obsługi oraz ceny i dostępność asortymentu. Jednak autorzy badania wskazują, że na tegoroczne surowe oceny konsumentów mogły wpłynąć wysoka inflacja i zaburzenia łańcuchów dostaw wywołane wojną.
Raport EFL: co czwarta firma MŚP rozpoczęła sprzedaż internetową w czasie pandemii
67% firm MŚP sprzedaje swoje produkty w kanałach tradycyjnych i to z tych kanałów ma zdecydowaną większość́ przychodów. Wyniki raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą” wskazują, że w kolejnych latach tradycyjna sprzedaż może jednak sporo stracić na rzecz zamówień internetowych. Dziś tylko 14% firm ma co najmniej połowę̨ przychodów z kanału online.