Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

live chat

rodzaj usługi internetowej stosowanej w sprzedaży i zdalnej obsłudze internautów. Termin używany potocznie na określenie oprogramowania wykorzystywanego w celu wzbogacenia i uzupełnienia kontaktu telefonicznego w call center, a także występującego jako jedno z mediów wykorzystywanych w contact center. Sama fraza live chat nie znalazła jeszcze dobrego odpowiednika w języku polskim i będąc zapożyczeniem z języka angielskiego, powoli zagnieździła się w slangu informatycznym. Usługa live chat polega na umożliwieniu użytkownikowi prowadzenia czatu z agentem przez stronę internetową. Możliwość czatowania daje użytkownikowi aplikacja komunikatora (obecnie najczęściej stosowane są te wykonane w technologii flash lub AJAX), która nie wymaga procesu instalacji oprogramowania na komputerze użytkownika, oraz do której dostęp uzyskuje się przez kliknięcie przycisku kontaktowego. Agent w rozmowie wykorzystuje aplikację wyposażoną w zestawy narzędzi dających mu wiedzę o rozmówcy, ułatwiających komunikację oraz zaoferowanie możliwie najlepszej pomocy.
Śledź nas

Daj nam CYNK :)

Marki: All For One

1 artykuł
Czytaj więcej

Rozdano SAP Innovation Awards 2023

Podczas gali SAP Innovation Awards wyróżniono jedenaście projektów transformacji cyfrowej w takich sektorach jak energetyka, eCommerce, transport, farmacja czy FMCG. Wśród tegorocznych laureatów znalazły się: Veolia, PSE, Pfleiderer, Lotte Wedel, PKP Intercity, Grupa CCC, Polpharma Biologics, Moris, AmRest, Agriplus, Aquael. Wyróżnienia wręczono podczas SAP NOW Poland 2023 – najważniejszego wydarzenia biznesowego polskiej społeczności SAP w tym roku.