Marki: Accenture
3 artykułów
Data Mesh: zwiększenie elastyczności i jakości danych w firmie
Dane obecnie są nowym produktem. Jak powiedział brytyjski matematyk Clive Robert Humby, dane to nowa ropa naftowa. Podobnie jak ropa, potrzebują one procesu rafinacji. W tym celu wymagają przetwarzania oraz zarządzania.
Generatywna AI klasyfikuje produkty na platformie VeloBanku
VeloBank, skupiając się na nowoczesnych rozwiązaniach finansowych, równocześnie poszerza swoją działalność o aspekty związane z odpowiedzialnym biznesem. W ramach tej strategii, na platformie e-commerce VeloMarket.pl, będącej częścią Grupy VeloBank, zaimplementowano innowacyjne narzędzie służące do automatycznej klasyfikacji produktów.
Accenture zainwestuje 3 miliardy dolarów w AI
Accenture planuje zwiększenie działań w obszarze danych i sztucznej inteligencji, w celu opracowania nowych rozwiązań i modeli AI (pre-build), pozwalających firmom na rozwój i generowanie wartości w 19 branżach.