Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

speaker recognition

(inaczej voiceprint) to biometryczna technika identyfikacji osoby poprzez analizę jej charakterystycznych cech głosu, takich jak ton, tempo, intonacja, dykcja, czy też inne właściwości akustyczne. Technologia ta działa na podobnej zasadzie jak odciski palców, czy DNA, pozwalając na stworzenie unikalnego profilu mówcy, który może być użyty do identyfikacji, weryfikacji lub autoryzacji danej osoby. Voiceprint stosowany jest między innymi w systemach bezpieczeństwa, bankowości elektronicznej, czy centach obsługi klienta, a także w wywiadzie i służbach specjalnych.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Bank głosów

Dzień Dobry!

Powitaj klienta profesjonalnym głosem lektora, którego pozazdroszczą Tobie Twoi konkurenci, a  pokochają klienci.


ZACZYNAMY!

Dlaczego potrzebujesz powitania?

Uzyskuj profesjonalne pierwsze wrażenie

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Promuj nowe produkty i usługi poprzez zapowiedzi głosowe

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Ogranicz liczbę utraconych połączeń

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Stwórz głosową identyfikację firmy

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

WYBIERZ GŁOS

Wybór głosu może decydować o tym, jak odbiorą Ciebie telefonujący klienci. Mocny męski głos doskonale nadaje się na infolinie produktowe. Spokojny i miły damski – na infolinie obsługowe.

PRZEŚLIJ TEKST

Wybór głosu może decydować o tym, jak odbiorą Ciebie telefonujący klienci. Mocny męski głos doskonale nadaje się na infolinie produktowe. Spokojny i miły damski – na infolinie obsługowe.

CIESZ SIĘ NAGRANIEM

Wybór głosu może decydować o tym, jak odbiorą Ciebie telefonujący klienci. Mocny męski głos doskonale nadaje się na infolinie produktowe. Spokojny i miły damski – na infolinie obsługowe.

Wybierz głos z listy po prawej stronie: