Daniel Stańczuk dołączył do Voice Contact Center
Nowe kierownictwo w łódzkim oddziale VCC. Daniel Stańczuk obejmuje stanowisko Dyrektora Centrum Operacyjnego. VCC ogłosiło, że Daniel Stańczuk objął stanowisko Dyrektora Oddziału Centrum…
przezRedakcja
17 kwietnia 2025
Bank Pekao chce nowych klientów i poprawy wskaźników NPS
Bank Pekao zaprezentował nową strategię rozwoju na lata 2025–2027 pod hasłem „Sięgamy ponad…
15 kwietnia 2025
Tylko nieliczni z administracji korzystają na co dzień z danych, które ułatwiają zarządzanie i obsługę obywateli
Tylko 32% dyrektorów firm i instytucji z sektora publicznego faktycznie korzysta z danych do…
14 kwietnia 2025
AI w administracji publicznej: potencjał rośnie, ale strategii brak
11 kwietnia 2025
Policja uruchamia wewnętrzne contact center z PJM i SJM
11 kwietnia 2025
15 miliardów godzin oczekiwania na połączenie
25 marca 2025
Polisy „all risks” pod lupą UOKiK
24 marca 2025
British Telecom (BT) zamyka swoje dwa contact center
23 marca 2025
ADMINISTRACJA
Tylko nieliczni z administracji korzystają na co dzień z danych, które ułatwiają zarządzanie i obsługę obywateli
przezRedakcja
14 kwietnia 2025
IN-HOUSE
OUTSOURCING
PRAWO
EVENTY
Zmiana postaw polskich konsumentów: świadome decyzje zakupowe i nowe oczekiwania wobec marek
przezRedakcja
8 kwietnia 2025