Connect with us

AI DAYS 2019

17 października 2019

Multikino, CH Młociny, Warszawa

Z geologicznego punktu widzenia żyjemy w epoce holocenu. Z antropologicznego – w antropocenie, a z technologicznego – w epoce sztucznej inteligencji.

W ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat, siłą napędową gospodarki były nowoczesne technologie i innowacje. I chyba każdy się zgodzi z tym, że to owe innowacje determinują naszą przyszłość. W ciągu jednego, ale intensywnego dnia trwania konferencji, przyjrzymy się technologiom i rozwiązaniom opartym o AI w działach obsługi klienta i zasobów ludzkich.

Doświadczeni praktycy i znani eksperci podzielą się z uczestnikami tego wydarzenia najlepszymi case studies. Opowiedzą o ewolucji swoich rozwiązań i pokażą w którą stronę będzie zmierzał świat.

Wydarzenie adresujemy do:

  • dyrektorów, managerów, ekspertów i specjalistów działów obsługi klienta, back-office i HR oraz działów IT
  • specjalistów odpowiedzialnych za wdrożenie i utrzymanie rozwiązań machine learning i RPA
  • wdrożeniowców rozwiązań technologicznych i procesowych z wykorzystaniem AI
  • rekruterów chcących wykorzystywać zaawansowane narzędzia wspierające pracę działów HR z wykorzystaniem uczenia maszynowego i AI
  • wszystkich innych zainteresowanych wykorzystaniem AI w codziennej pracy

Całodzienna konferencja

Cały dzień wypełniony praktycznymi case studies i wykładami rynkowych ekspertów

8 prezentacji

8 czterdziestominutowych wykładów, które przeniosą uczestników konferencji w świat digitalu oraz sztucznej inteligencji

4 prelekcje on-line

4 prelekcje wygłoszone podczas Customer Care Festival 2019 na temat sztucznej inteligencji

Wygodne fotele

Usiądziesz w fotelach VIP. Prezentacje obejrzysz na siedząco lub leżąco - jak będzie Ci wygodniej!

ARTIFICIAL INTELLIGENCE DAYS 2019 to wydarzenie mocno przesączone USE CASE STUDIES. Każda prezentacja będzie wnosiła nowe spojrzenie na tematykę wykorzystania AI w różnych obszarach biznesowych. Prelegenci pokażą wdrożenia międzynarodowe i Polskie.

Program wydarzenia

Rejestracja i poranna kawa

Foyer, Multikino w CH Młociny

godz. 9:00 - 9:30

Powitanie gości i otwarcie konferencji

Aleksander Hakobyan
Project Manager, M.B.M. - Poland

godz. 9:30

Automatyzacja na starcie cyklu życia pracownika lub jeszcze wcześniej ?

Paweł Wróbel
Dyrektor ds. Wynagrodzeń i Świadczeń Pracowniczych - Citibank

  - jak usprawnić procesy poprzedzające zatrudnienie
- jak sprawić aby możliwa była cyfryzacja całego cyklu
- relacja z pracownikiem, którego nigdy nie spotkaliśmy
- częste pułapki i anty-usprawnienia


godz. 9:40 - 10:10

W jaki sposób modele sztucznej inteligencji podnoszą efektywność robotyzacji w procesach biznesowych firm

Krzysztof Kuczkowski
RPA consultant, MINDBOX

- sztuczna Inteligencja w RPA - jakie elementy faktycznie działają, a jakie są tylko modnym określeniem
- przykłady projektów automatyzacyjnych dla procesów w działach Customer Care i HR z użyciem narzędzi RPA, AI oraz iOCR.


godz. 10:10 - 10:50

Sukces robotyzacji procesów back office. Dobre praktyki, rekomendacje, metodyka, case studies

Bartosz Marek Kochanowski
Head of Robotic Competence Center - Rhenus Data Office Polska

godz. 10:50 - 11:30



Przerwa kawowa i networking

godz. 11:30 - 12:00

Digitalizacja procesów w mBanku – jak prowadzimy klientów w cyfrowym świecie

Łukasz Wiktor
Dyrektor Departamentu Produktów i Procesów Bankowości Detalicznej - mBank S.A.

Marcin Łaziński
Menadżer Wydziału Doskonalenia Procesów Departament Produktów i Procesów Bankowości Detalicznej - mBank S.A.

 
- Model pracy – jak optymalizujemy procesy z naszymi klientami?
- Narzędzia – jak budujemy ścieżki klientowskie?
- Głos klienta – jak wykorzystujemy informacje zwrotne od klientów?
- Case study – jak upraszczamy procesy dla klientów?

godz. 12:00 - 12:40

Wspieram konsultanta, wspieram klienta - bot do podnoszenia kwalifikacji konsultanta i jego szybkiego onboardingu

Jan Nowak
Founder, BOTWISE.io

godz. 12:40 - 13:20



Przerwa na lunch i networking

godz. 13:20 - 14:00

Inside Calls: 10 problemów call-centre rozwiązanych przez AI

Andrzej Różyc
Chief Science Officer - CallPage

Omówione zostaną technologie wykorzystywane w obsłudze klienta. W szczególności: Speech2Text, Analiza emocji, Modele zanurzeniowe, Modele sentymentu, Scoring rozmów, Modele kompetencji, Scoring konsultantów i wiele innych.

godz. 14:00 - 14:40

Unf**k Bots - wyobrażenia kontra rzeczywistość, czyli jak klienci wolą rozmawiać z botem

Dawid Wójcicki
CEO - Voicetel Communications

godz. 14:40 - 15:20

Kick-out AI - człowiek i robot

Karol Bartkowski
Dyskusja z publicznością i gośćmi AI DAYS

godz. 15:20 - 16:00

Podsumowanie i zamknięcie konferencji

Karol Bancerz
Wydawca CCNEWS.pl / CEO Belocal Polska Sp. z o.o.

godz. 16:00

Teraz w cenie biletu dostęp do nagrań wideo z
wybranymi wykładami na temat AI z Customer Care Festival 2019!

Cena  biletu: 249 zł
(netto/ uczestnik)

W cenie przerwy kawowe, udział w konferencji
oraz udostępnione przez prelegentów materiały w wersji elektronicznej oraz nagrania video z 4 prelekcji wygłoszonych podczas CCF2019.

Formularz zgłoszeniowy

Dane uczestnika

Zgłaszającego
Dane do faktury





Bartosz Marek Kochanowski

Head of Robotic Competence Center (robotydoroboty.pl)

Kieruje realizacją projektów doradztwa i automatyzacji procesów z wykorzystaniem m.in. software robotów dla firm z Polski i zagranicy w centrum kompetencyjnym robotyzacji utworzonym przez międzynarodową grupę Rhenus. Kierownik projektów, przedsiębiorca, inwestor, doradca rozwoju biznesu. Absolwent informatyki Politechniki Szczecińskiej, studiów podyplomowych z zakresu strategii i projektowania informatycznych systemów zarządzania w Szkole Głównej Handlowej, studiował także na podyplomowych studiach managerskich na Uniwersytecie Warszawskim. Uczestnik wielu szkoleń z zakresu zarządzania i sprzedaży. Ma na swoim koncie koordynację kilkuset projektów rozwojowych i wdrożeniowych IT oraz misji doradczych z zakresu zwiększania efektywności operacyjnej i sprzedaży w regionie europy środkowej i wschodniej (CESE).

Paweł Wróbel

Dyrektor ds. Wynagrodzeń i Świadczeń Pracowniczych, CitiBank

Odpowiadm za tworzenie i realizację polityki wynagradzania w 50 krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. W Citi od 2006 roku związany jestem z zarządzaniem systemami motywacyjnymi oraz wynagrodzeniami we wszystkich obszarach bankowości. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz Oxford Brookes University (MBA). Mam nadzieję, że doświadczenia moje jak i całego zespołu, zdobyte podczas wspierania tak różnych kulturowo i biznesowo obszarów będą cennym źródłem inspiracji.

Jan Nowak

CEO i Head of Product, BOTWISE

Ponad osiem lat doświadczenia w IT. Prowadził projekty dla takich firm jak IBM, T-Mobile, Santander czy Deutsche Telekom. Zarówno w podejściu kaskadowym, jak i zwinnym. Budował i rozwijał paręnaście zespołów Scrumowych w dużych, międzynarodowych korporacjach. Jest założycielem i Head of Product w BOTWISE.io – platformie SaaS, która umożliwia dostęp do rozproszonej bazy wiedzy poprzez jedno okno inteligentnego chatbota. Entuzjasta nowoczesnych technologii, lean startup, organizator, mentor i aktywny członek społeczności Startup Weekend w Polsce i w Europie.

Krzysztof Kuczkowski

RPA Consultant, MindBox

Od 10 lat związany z automatyzacją procesów (automatyka przemysłowa, automatyzacja procesów biznesowych, automatyzacja procesów marketingowych). Specjalizuje się we wdrażaniu projektów z zakresu Robotic Process Automation. Dobrze czuje się w projektach, które wymagają implementacji funkcji kognitywnych w robotach. Ma doświadczenie w realizacji projektów zarówno dla klientów Enterprise jak i z segmentu SME. Certyfikowany deweloper UiPath. Szkoli, występuje na wydarzeniach branżowych i realizuje projekty doradcze i wdrożeniowe.

Łukasz Wiktor

Dyrektor Departamentu Produktów i Procesów Bankowości Detalicznej, mBANK S.A.

Od wielu lat związany z branżą finansową, posiada bogate doświadczenie w zakresie realizacji projektów, optymalizacji procesów i rozwoju kanałów obsługi klienta. Na początku kariery związany z Bankiem BPH (wcześniej GE Money Bank) na stanowisku Kierownika Projektów – odpowiedzialny za realizacje strategicznych projektów w zakresie Call Center. Od 2010r. w mBanku, początkowo odpowiedzialny za obszar planowania i rozwoju, realizację kluczowych projektów oraz zarządzanie Contact Center. Od 2017 roku zarządza obszarem automatyzacji i digitalizacji procesów biznesowych w tym projektowanie usług (Service Design), kształtowanie ścieżek klientowskich (Customer Journey) i transformację zwinną obszaru rozwoju procesów.

Marcin Łaziński

Menadżer Wydziału Doskonalenia Procesów Departament Produktów i Procesów Bankowości Detalicznej, mBANK S.A

Od kilkunastu lat związany z branżą finansową. Posiada praktykę w zakresie zarządzania zespołami front office. Od 2008r. związany z mBankiem, początkowo w obszarze Contact Center – zarządzanie zespołem, zarządzanie mLinią. Kolejne doświadczenia zdobywał kierując zespołem odpowiedzialnym za dostarczanie procedur pracy dla pracowników sieci naziemnych i Contact Center mBanku. Obecnie odpowiada za doskonalenie procesów (CEX, UI/UX, FCR) oraz raportowanie jakości procesów w bankowości detalicznej mBanku.

Aleksander Hakobyan

Project manager, M.B.M. - Poland

Od ponad dekady związany z rynkiem organizacji konferencji i szkoleń. Pasjonat Obsługi Klienta oraz Customer Expirience.  Bezpośredni w relacjach i odpowiedzialny za podjęte działania. Absolwent Oxford Brooks University i POU oraz UW. Laureat „Złotego Indexu” tygodnika Wprost. Prywatnie szczęśliwy mąż i właściciel pupila, psa Piksla.

Karol Bancerz

Prezes zarządu, Belocal Polska

Z branżą call center związany od 14 lat. Od prawie 12 lat prowadzi CCNEWS.pl, pierwszy, największy i najpopularniejszy w Polsce vortal o customer care. Zarządzał wieloma projektami telemarketingowymi dla operatorów telefonii komórkowej, linii lotniczych i towarzystw ubezpieczeniowych. Ostatnio odpowiedzialny był za nadzorowanie procesu wydawania wiz przez konsulaty USA dla obywateli Polski, Rosji, Białorusi, Ukrainy i Litwy. Zwolennik zrównoważonego rozwoju biznesu ze wsparciem sztucznej inteligencji.

POPULARNE

To Top