Bank Millennium po raz jedenasty znalazł się w gronie firm uhonorowanych tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie badania satysfakcji konsumentów instytucjom, które reprezentują najwyższe standardy obsługi.
W 17.edycji badania Gwiazda Jakości Obsługi konsumenci ponownie docenili Bank Millennium. Wskazali na zaangażowanie doradców, rzetelną obsługę, szeroką wiedzę personelu, zaawansowaną i przejrzystą aplikację mobilną oraz produkty, rozwiązania i promocje, które przypadły im do gustu. Sektor bankowy jako jeden z nielicznych może w tym roku pochwalić się podniesieniem i tak wyśrubowanych już standardów obsługi.
Bank Millennium przywiązuje dużą uwagę do standardów jakości. Stale rozwija katalog usług, wzbogaca i dygitalizuje swoją ofertę, zapewniając wsparcie wykwalifikowanych pracowników oddziałów i contact center[1], w tym kontekstową pomoc w czasie wypełniania wniosków online. Udoskonala proces nawiązywania relacji z klientem, poprawia komunikację poprzez hiperpersonalizację przekazu, dba o obsługę na infolinii, wdrażając najnowsze rozwiązania technologiczne, które skracają ścieżkę kontaktu. W 2023 udostępnił nową aplikację dla firm. Przyjazna i unikatowa pod względem jakości apka, gotowa jest do obsługi zarówno niewielkich firm, jak i dużych korporacji z rozbudowanymi działami finansowymi. Bank ciągle rozszerza również możliwości swojej aplikacji dla klientów indywidualnych, rozbudował listę wniosków urzędowych, które można zgłosić za pomocą aplikacji oraz poszerzył katalog dostępnych w niej usług. Niedawno udostępnił też klientom omnikanałowy proces wnioskowania o kartę kredytową, co oznacza, że wniosek zarejestrowany w jednym kanale obsługi, może zostać dokończony w innym, a na każdym etapie wniosku klient może uzyskać wsparcie pracownika banku. Apki Banku Millennium stale znajdują się w czołówce aplikacji bankowych, o czym świadczą opinie użytkowników w sklepach Google Play i App Store.
– Naszą ambicją jest umożliwienie klientom korzystania z produktów i usług finansowych z łatwością, w oparciu o przyjazne i zrozumiałe rozwiązania. Stawiamy na innowacyjność i jakość. Połączenie tych dwóch aspektów umożliwia nam odpowiadanie na potrzeby klienta bez względu na to, jakie formy i kombinacje kontaktów z bankiem wybiera. Tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi”, traktujemy jako zobowiązanie do kontynuacji pracy wielu zespołów banku nad jakością rozwiązań, które dostarczamy. – komentuje Magdalena Suchanek, dyrektorka Departamentu Jakości w Banku Millennium.
– Nasze procesy budujemy omnikanałowo, aby to klient mógł decydować, jak chce korzystać z naszych usług i naszego wsparcia. Ścisła współpraca między kanałami elektronicznymi i kanałami tradycyjnymi jest w tym aspekcie kluczowa. Widzimy to zwłaszcza w bardzo dobrze ocenianych wnioskach online o kartę kredytową i pożyczkę gotówkową, które klient może zacząć z pomocą konsultanta i zakończyć samodzielnie. A jeśli składa wniosek samodzielnie w aplikacji, może skorzystać z kontekstowej pomocy konsultanta na czacie – mówi Halina Karpińska, dyrektorka Departamentu Bankowości Elektronicznej.
Gwiazda Jakości Obsługi to nagroda dla najprzyjaźniejszych firm w Polsce. Wyróżnienie przyznawane przez Polski Standard Jakości Obsługi. Gwiazdy wyłaniane są na podstawie największego w Polsce badania satysfakcji konsumentów. Klienci oceniają ponad 40 tysięcy firm z niemal 200 branż.