Jury konkursu doceniło w szczególności rozwój współpracy z ubezpieczycielami i platformami internetowymi oferującymi usługi napraw urządzeń AGD. Doceniono także rozwój kanałów sprzedaży urządzeń dla konsumentów oraz rozwój cyfrowych usług. Nie bez znaczenia było też nowe prokonsumenckie podejście do napraw. Klienci HSH mogą skorzystać z serwisu sprzętu w dniu zgłoszenia lub następnego dnia roboczego.
– Centrum Kontaktu BSH opiekuje się konsumentami i oferuje im pełne wsparcie techniczne. Ponadto zespół rozwija narzędzia, dzięki którym konsumenci sami mogą rozwiązać drobne usterki oraz zadbać o dobrą kondycję urządzeń. – mówi Tomasz Ciupa, Manager w Centrum Kontaktu BSH. – W ramach rozwoju wielu kanałów kontaktu, konsumenci mogą skontaktować się poprzez specjalny chat, telefonicznie czy mailowo. Centrum Kontaktu podąża również za trendami związanymi z rozwojem sztucznej inteligencji. Wynikiem tych prac jest udostępnienie klientom wsparcia w postaci voicebota i chatbota, które skutecznie odpowiadają na wiele pytań konsumentów w ramach tzw. usługi First Aid. – dodaje Ciupa.
Centrum Kontaktu BSH pracuje codziennie, przez 7 dni w tygodniu. Dzięki temu jest w stanie zapewnić konsumentom wsparcie na każdym etapie cyku życia produktu. Niezależnie czy chodzi o doradztwo przedsprzedażowege, poprzez opiekę posprzedażową czy możliwość zastąpienia produktu nowym.
![Postaw mi kawę na buycoffee.to](https://buycoffee.to/img/share-button-primary.png)