Połączone doświadczenie obu firm daje znacznie większy zakres wiedzy biznesowej i doświadczeń w kluczowych sektorach przemysłu: opiece zdrowotnej, telekomunikacji, handlu detalicznym, energetyce, administracji, usługach finansowych i innych. Połączona siła obu partnerów pozwala także na zaoferowanie klientom także interesujących pakiet usług, które są zgodne ze zmieniającymi się oczekiwaniami dzisiejszych klientów.
Począwszy od wykorzystania analityki sztucznej inteligencji (AI) w czasie rzeczywistym, poprzez gromadzenie głębszych informacji o klientach, aż po wdrażanie rozwiązań w zakresie doświadczeń pracowników, które optymalizują wydajność, partnerstwo pomoże zapewnić, że każdy aspekt działalności centrum kontaktowego jest ukierunkowany na osiągnięcie satysfakcji klienta.
– Zrozumienie unikalnych wymagań i potrzeb każdego klienta ma fundamentalne znaczenie dla świadczenia usług, które przekraczają stale zmieniające się wymagania klientów – powiedział Bryan Gillis, Dyrektor zarządzający, Growth & Emerging Markets, w The Northridge Group. – Dzięki eksplozji sztucznej inteligencji i powiązanych technologii i usług zaprojektowanych specjalnie dla środowiska contact center[1], jesteśmy w stanie to osiągnąć, a nawet więcej.
Partnerstwo Northridge Group i RISE koncentruje się na integracji trzech najważniejszych filarów udanych operacji contact center – ludzi, procesów i technologii. Łączy głęboką wiedzę Northridge Group w zakresie rozwoju pracowników, usprawnień operacyjnych i transformacji procesów biznesowych z wieloletnim doświadczeniem RISE w pozyskiwaniu i zarządzaniu chmurą, sztuczną inteligencją (AI) i innymi krytycznymi wdrożeniami technologii contact center.
– Wspólnie firmy są w stanie dostarczać innowacyjne rozwiązania technologiczne dostosowane do każdego unikalnego podmiotu gospodarczego i jego środowiska operacyjnego – powiedział Eric Ludwig, współzałożyciel RISE Technology Advisors. – Jednym z naszych pierwszych obszarów wspólnego zainteresowania jest dostarczanie rozwiązań dla agentów wspomaganych, co naturalnie doprowadziło nas do rozpoczęcia współpracy z Uniphore, jedną z największych firm SaaS[2] B2B[3] opartych na sztucznej inteligencji, której reputacja i lista klientów jest bezkonkurencyjna na tej arenie.
Uniphore zapewnia niektórym z największych i najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie technologię AI, która może być tzw. pilotem agenta lub niezależnym, samoobsługowym agentem cyfrowym (botem AI). Uniphore wprowadza sztuczną inteligencję do każdej części przedsiębiorstwa, która ma wpływ na klienta i dostarcza jedyną multimodalną architekturę skoncentrowaną na klientach, która łączy generatywną sztuczną inteligencję, sztuczną wiedzę, sztuczną inteligencję emocji i automatyzację przepływu pracy, aby radykalnie poprawić zarówno doświadczenia klientów, jak i pracowników.
– Uniphore rozumie lepiej niż ktokolwiek inny, jak przechwytywać dane głosowe, wideo i tekstowe, a następnie jak przetwarzać to wszystko w celu uzyskania wglądu w czasie rzeczywistym, rekomendacji i innych narzędzi, aby lepiej pomagać klientom w krytycznych punktach interakcji – powiedział Gillis. – Co więcej, rozwiązanie Uniphore zapewnia analitykę predykcyjną, analizę emocji i nastrojów oraz narzędzia przepływu pracy, aby zapewnić dokładność danych i przepływ nawigacji.
– Cieszymy się, że możemy współpracować z The Northridge Group i RISE – powiedział Sylvain Tremblay, Chief Revenue Officer w Uniphore. – Istnieje niezliczona liczba przypadków użycia – z których każdy ma bezpośredni wpływ na wzrost lub oszczędności operacyjne – które można zrealizować dzięki naszym rozwiązaniom Enterprise AI. Jesteśmy jedną z niewielu firm na świecie, które mogą dostarczyć je na dużą skalę i potwierdzić korzyści płynące z wydajności i doświadczenia agentów, jednocześnie usprawniając świadczenie usług.