ORLEN Paczka w 10 tys. punktów

Liczba punktów ORLEN Paczka przekroczyła 10 tysięcy, co świadczy o rosnącym potencjale firmy w sektorze usług kurierskich. Dzięki dynamicznemu wzrostowi, sieć obejmuje zarówno punkty partnerskie, jak i własne automaty paczkowe. Cel na najbliższe miesiące zakłada posiadanie aż 4 tysiące takich maszyn.

Usługi kurierskie stają się ważnym elementem działalności Grupy ORLEN. W ciągu zaledwie 1,5 roku, ORLEN Paczka wyrobiła sobie mocną pozycję w kraju, notując 90-procentowy wzrost liczby klientów w ciągu roku. Wprowadzenie automatów paczkowych, które w tym roku mają się podwoić, jest kluczowym elementem tej ekspansji.

Na koniec sierpnia ORLEN Paczka posiadała ponad 10 tys. punktów odbioru. Możliwość nadania i odbioru przesyłek zapewniono w 3,3 tys. automatach, 1,1 tys. stacji paliw, 700 kioskach RUCHU i 5 tys. punktach partnerskich.

Od startu w wrześniu 2021 r., usługa zanotowała imponujące wzrosty – 165% wolumenu paczek i 90% liczby użytkowników. Dzięki inwestycjom w automaty paczkowe, które do końca roku mają przekroczyć liczbę 4 tysiące, ORLEN Paczka chce umocnić swoją pozycję na rynku.

Równolegle rozwija się sieć centrów logistycznych, z 19 aktualnie działającymi i planami na kolejne cztery do końca roku. Rozbudowa tras i zwiększenie liczby kurierów ma na celu zapewnienie szybkiej i efektywnej dostawy.

Wskaźniki satysfakcji użytkowników ORLEN Paczki są zachęcające. 82% klientów przyznaje tej usłudze najwyższą ocenę, a 91% postrzega ją jako ponadprzeciętną.

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *