Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

speaker recognition

(inaczej voiceprint) to biometryczna technika identyfikacji osoby poprzez analizę jej charakterystycznych cech głosu, takich jak ton, tempo, intonacja, dykcja, czy też inne właściwości akustyczne. Technologia ta działa na podobnej zasadzie jak odciski palców, czy DNA, pozwalając na stworzenie unikalnego profilu mówcy, który może być użyty do identyfikacji, weryfikacji lub autoryzacji danej osoby. Voiceprint stosowany jest między innymi w systemach bezpieczeństwa, bankowości elektronicznej, czy centach obsługi klienta, a także w wywiadzie i służbach specjalnych.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

ORLEN Paczka w 10 tys. punktów

Liczba punktów ORLEN Paczka przekroczyła 10 tysięcy, co świadczy o rosnącym potencjale firmy w sektorze usług kurierskich. Dzięki dynamicznemu wzrostowi, sieć obejmuje zarówno punkty partnerskie, jak i własne automaty paczkowe. Cel na najbliższe miesiące zakłada posiadanie aż 4 tysiące takich maszyn.

Usługi kurierskie stają się ważnym elementem działalności Grupy ORLEN. W ciągu zaledwie 1,5 roku, ORLEN Paczka wyrobiła sobie mocną pozycję w kraju, notując 90-procentowy wzrost liczby klientów w ciągu roku. Wprowadzenie automatów paczkowych, które w tym roku mają się podwoić, jest kluczowym elementem tej ekspansji.

Na koniec sierpnia ORLEN Paczka posiadała ponad 10 tys. punktów odbioru. Możliwość nadania i odbioru przesyłek zapewniono w 3,3 tys. automatach, 1,1 tys. stacji paliw, 700 kioskach RUCHU i 5 tys. punktach partnerskich.

Od startu w wrześniu 2021 r., usługa zanotowała imponujące wzrosty – 165% wolumenu paczek i 90% liczby użytkowników. Dzięki inwestycjom w automaty paczkowe, które do końca roku mają przekroczyć liczbę 4 tysiące, ORLEN Paczka chce umocnić swoją pozycję na rynku.

Równolegle rozwija się sieć centrów logistycznych, z 19 aktualnie działającymi i planami na kolejne cztery do końca roku. Rozbudowa tras i zwiększenie liczby kurierów ma na celu zapewnienie szybkiej i efektywnej dostawy.

Wskaźniki satysfakcji użytkowników ORLEN Paczki są zachęcające. 82% klientów przyznaje tej usłudze najwyższą ocenę, a 91% postrzega ją jako ponadprzeciętną.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Chmura przyspiesza cyfrową transformację firm

Według Deutsche Telekom usługi chmurowe mogą przyspieszyć cyfrową transformację firm w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Tymczasem w Polsce wciąż korzysta z nich raptem średnio co dziesiąta firma, przy czym prym wiodą głównie duże przedsiębiorstwa. Adaptację cloudu na polskim rynku – także wśród małych i średnich przedsiębiorstw – ma przyspieszyć nawiązana właśnie współpraca T-Mobile z Microsoftem. Telekom planuje zatrudnić 3,5 tys. specjalistów, którzy wspomogą klientów biznesowych w cyfrowej transformacji i migracji do chmury.