Santander.pl – ambicja zdefiniowania przyszłości bankowości online?

Santander Bank Polska stawia na nowoczesność i spójność w oferowaniu usług bankowych online. Katarzyna Figlus, menedżerka Zespołu Serwisów i Technologii Webowych w wywiadzie dla “Nowego Marketingu” przyznaje, że głównym celem było stworzenie miejsca, gdzie cała organizacja stara się dostarczyć klientom najlepsze doświadczenia podczas zaspokajania potrzeb klientów banku.
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to
Katarzyna Figlus
menedżerka Zespołu Serwisów
i Technologii Webowych
w Santander Bank Polska

Głównym celem zespołu była chęć stworzenia najlepszego informacyjnego serwisu bankowego w Polsce. Ambicje były duże: serwis miał być najszybszy, z nowoczesnym zapleczem technologicznym i doskonale dostosowany do potrzeb klienta. Wszystko to z myślą o tym, by użytkownik chętnie wracał i korzystał z oferowanych tam rozwiązań.

Jednym z kluczowych elementów wdrożenia nowej strategii był wybór Digital Experience Platform – platformy dostosowanej do potrzeb użytkownika, gwarantującej dostępność cyfrową, spójność designu i mocne wsparcie SEO. Taki wybór umożliwił nie tylko lepszą personalizację treści dla klienta, ale także stał się integralną częścią ekosystemu komunikacji Santander Bank Polska.

Etap optymalizacji przyniósł już znaczące efekty: skrócenie czasu ładowania stron o 250%, wzrost konwersji nawet o 10% i redukcja emisji CO2 generowanej przez portal o 75%. Do tego dochodzą mocne wskaźniki w zakresie SEO oraz rekordy w sprzedaży kont osobistych.

W przyszłości bank planuje jeszcze większy nacisk na dostępność cyfrową, nowoczesne rozwiązania i dalszy rozwój technologiczny serwisu. Kluczowe będą także działania skoncentrowane wokół wzmocnienia siły domeny, zwiększenia ruchu organicznego oraz wsparcia dla SEO.

Wszystkie te działania mają jeden główny cel: zapewnić klientom Santander Bank Polska najlepsze doświadczenia online. Skupienie na potrzebach klienta, wykorzystanie nowoczesnych technologii i konsekwencja w dążeniu do celu stanowią receptę na sukces, który, jak zapewnia Katarzyna Figlus, będzie kontynuowany w nadchodzących latach.

Wywiad z Katarzyną Figlus dostępny tutaj.



Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *