KAS testuje infolinię dla klientów Urzędów Skarbowych

Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) wprowadza w ramach testów telefonoczne centrum obsługi. Od 4 września do 29 września br. mieszkańcy województwa podlaskiego, małopolskiego i wielkopolskiego będą mogli testować jedną infolinię dla wszystkich urzędów skarbowych.

W ramach pilotażu, zamiast kontaktować się bezpośrednio z danym urzędem, podatnicy połączą się z centralną infolinią. Co więcej, po potwierdzeniu tożsamości za pomocą telePINu, klient będzie miał dostęp do spersonalizowanej informacji podatkowo-celnej. Wcześniej takie usługi nie były dostępne telefonicznie.

Konsultanci dostępni pod numerem 22 460 59 90 udzielą ogólnych informacji podatkowych i celnych oraz pomogą w rezerwacji wizyty w najbliższym Urzędzie Skarbowym. A po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN – będą mogli udzielić informacji indywidualnych oraz informacji o stanie realizacji ew. nadpłat. Aby ustawić kod telePIN, wystarczy zalogować się do e-Urzędu Skarbowego na stronie podatki.gov.pl.

Testy są częścią programu „Klient w centrum uwagi KAS”. Podatnicy mogą aktualnie wiele spraw załatwić online na stronie podatki.gov.pl. Jednak dla tych, którzy preferują kontakt telefoniczny, tradycyjna Krajowa Informacja Skarbowa pozostaje dostępna pod numerem infolinii KAS.

Jak informuje KAS – celem testów jest dostarczenie administracji skarbowej informacji o potrzebach klientów i zoptymalizowanie obsługi telefonicznej w przyszłości.

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *