Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

speaker recognition

(inaczej voiceprint) to biometryczna technika identyfikacji osoby poprzez analizę jej charakterystycznych cech głosu, takich jak ton, tempo, intonacja, dykcja, czy też inne właściwości akustyczne. Technologia ta działa na podobnej zasadzie jak odciski palców, czy DNA, pozwalając na stworzenie unikalnego profilu mówcy, który może być użyty do identyfikacji, weryfikacji lub autoryzacji danej osoby. Voiceprint stosowany jest między innymi w systemach bezpieczeństwa, bankowości elektronicznej, czy centach obsługi klienta, a także w wywiadzie i służbach specjalnych.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

LINK4 na fali cyfrowych zmian: Nowy portal i zautomatyzowane procesy sprzedaży

Kolejny krok w cyfrowej ewolucji LINK4. Ubezpieczyciel przedstawił klientom nowatorski portal do obsługi i sprzedaży. Serwis ten oferuje między innymi zaawansowany kalkulator ubezpieczeń, który wskutek integracji z bazą Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców (CEPiK) umożliwia błyskawiczne wyliczenie składki dla kluczowych polis OC i AC. LINK4 akcentuje również głębszą integrację kanałów dystrybucji oraz automatyzację w bezpośredniej sprzedaży ubezpieczeń.

Poza nowoczesnym kalkulatorem do ubezpieczeń komunikacyjnych, w odświeżonym portalu użytkownicy LINK4 odnajdą intuicyjny interfejs z prostą nawigacją, funkcjonalną wyszukiwarkę, klarowne i zrozumiałe formularze oraz możliwość wyboru dogodnej formy komunikacji (takiej jak czat czy rozmowa telefoniczna). W tym samym czasie, LINK4 dokonał integracji ofert pomiędzy kanałem internetowym a call center[1], jednocześnie rozwijając automatyzację procesów sprzedaży.

 W LINK4 realizujemy konsekwentnie strategię omnichannel[2] w sprzedaży bezpośredniej. Nowy portal internetowy z innowacyjnym kalkulatorem produktów motoryzacyjnych w połączeniu z automatyzacją i personalizacją procesów sprzedażowych zapewni jeszcze lepsze doświadczenia zakupowe naszym klientom.  – mówi wiceprezes LINK4 Michał Chyczewski.

W praktycznym wymiarze, klient rozpoczynając ścieżkę zakupową, na przykład w środowisku online, ma możliwość kontynuowania jej z pomocą konsultanta. Następnie może samodzielnie dostosować zakres proponowanej oferty i dokonać zakupu na stronie internetowej w chwili, która jest dla niego najbardziej odpowiednia. W tym procesie zakupowym, “oferta” oraz ewentualne rabaty towarzyszą klientowi na każdym etapie. System sprzedaży LINK4 identyfikuje tendencje i upodobania klienta, kształtując na tej podstawie strategię komunikacji, której głównym celem jest ułatwienie procesu zakupowego.

– To kolejny etap łączenia świata digitalu z tradycyjnymi formami obsługi. Nasi klienci preferują różne formy kontaktu i korzystają z różnych narzędzi, dlatego połączenie ścieżek zakupu ubezpieczenia to naturalny krok w spełnianiu ich oczekiwań. Dążymy do tego, by użytkownicy mogli wykorzystywać wiele kanałów, które im odpowiadają w danej chwili, do skorzystania z najbardziej korzystnej dla nich oferty – podkreśla Bogumił Perzyna, dyrektor Pionu Sprzedaży i Wsparcia Klienta Direct.

Nowy portal oraz połączenie zdalnych metod dystrybucji stanowią kolejne kroki w cyfrowej transformacji podejmowanej przez LINK4. Całość opiera się na idei organizacji “data driven”, co oznacza podejście do zarządzania oparte na analizie i wykorzystaniu danych.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. omnichannel. (z ang. wielokanałowość) – rozwiązanie związane z technologią i strategią, które zakłada synergię sprzedaży i/lub obsługi klienta w…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

17% wzrostu SAP

SAP osiągnął w 2012 roku rekordowe wyniki. Całkowite przychody (licząc przed zastosowaniem standardów MSSF) wzrosły o 14% rok…
Czytaj więcej

To klient chce digitalizacji bankowości

Digitalizacja to priorytet polskiego sektora bankowego. Pod względem dojrzałości cyfrowej, zarówno w kanale mobilnym, jak i online, polskie banki plasują się w europejskiej czołówce. Rywalizacja z fintechami sprawia, że aby utrzymać klientów, muszą inwestować w nowe technologie. W niedalekiej przyszłości bankiem dla klienta stanie się telefon komórkowy, a oferta mobilna będzie poszerzona o bardziej skomplikowane produkty. Digitalizacja następuje także w obszarze bezpieczeństwa. Przyszłością logowania jest biometria.