Poza nowoczesnym kalkulatorem do ubezpieczeń komunikacyjnych, w odświeżonym portalu użytkownicy LINK4 odnajdą intuicyjny interfejs z prostą nawigacją, funkcjonalną wyszukiwarkę, klarowne i zrozumiałe formularze oraz możliwość wyboru dogodnej formy komunikacji (takiej jak czat czy rozmowa telefoniczna). W tym samym czasie, LINK4 dokonał integracji ofert pomiędzy kanałem internetowym a call center[1], jednocześnie rozwijając automatyzację procesów sprzedaży.
– W LINK4 realizujemy konsekwentnie strategię omnichannel[2] w sprzedaży bezpośredniej. Nowy portal internetowy z innowacyjnym kalkulatorem produktów motoryzacyjnych w połączeniu z automatyzacją i personalizacją procesów sprzedażowych zapewni jeszcze lepsze doświadczenia zakupowe naszym klientom. – mówi wiceprezes LINK4 Michał Chyczewski.
W praktycznym wymiarze, klient rozpoczynając ścieżkę zakupową, na przykład w środowisku online, ma możliwość kontynuowania jej z pomocą konsultanta. Następnie może samodzielnie dostosować zakres proponowanej oferty i dokonać zakupu na stronie internetowej w chwili, która jest dla niego najbardziej odpowiednia. W tym procesie zakupowym, “oferta” oraz ewentualne rabaty towarzyszą klientowi na każdym etapie. System sprzedaży LINK4 identyfikuje tendencje i upodobania klienta, kształtując na tej podstawie strategię komunikacji, której głównym celem jest ułatwienie procesu zakupowego.
– To kolejny etap łączenia świata digitalu z tradycyjnymi formami obsługi. Nasi klienci preferują różne formy kontaktu i korzystają z różnych narzędzi, dlatego połączenie ścieżek zakupu ubezpieczenia to naturalny krok w spełnianiu ich oczekiwań. Dążymy do tego, by użytkownicy mogli wykorzystywać wiele kanałów, które im odpowiadają w danej chwili, do skorzystania z najbardziej korzystnej dla nich oferty – podkreśla Bogumił Perzyna, dyrektor Pionu Sprzedaży i Wsparcia Klienta Direct.
Nowy portal oraz połączenie zdalnych metod dystrybucji stanowią kolejne kroki w cyfrowej transformacji podejmowanej przez LINK4. Całość opiera się na idei organizacji “data driven”, co oznacza podejście do zarządzania oparte na analizie i wykorzystaniu danych.