LINK4 na fali cyfrowych zmian: Nowy portal i zautomatyzowane procesy sprzedaży

Kolejny krok w cyfrowej ewolucji LINK4. Ubezpieczyciel przedstawił klientom nowatorski portal do obsługi i sprzedaży. Serwis ten oferuje między innymi zaawansowany kalkulator ubezpieczeń, który wskutek integracji z bazą Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców (CEPiK) umożliwia błyskawiczne wyliczenie składki dla kluczowych polis OC i AC. LINK4 akcentuje również głębszą integrację kanałów dystrybucji oraz automatyzację w bezpośredniej sprzedaży ubezpieczeń.

Poza nowoczesnym kalkulatorem do ubezpieczeń komunikacyjnych, w odświeżonym portalu użytkownicy LINK4 odnajdą intuicyjny interfejs z prostą nawigacją, funkcjonalną wyszukiwarkę, klarowne i zrozumiałe formularze oraz możliwość wyboru dogodnej formy komunikacji (takiej jak czat czy rozmowa telefoniczna). W tym samym czasie, LINK4 dokonał integracji ofert pomiędzy kanałem internetowym a call center[1], jednocześnie rozwijając automatyzację procesów sprzedaży.

 W LINK4 realizujemy konsekwentnie strategię omnichannel[2] w sprzedaży bezpośredniej. Nowy portal internetowy z innowacyjnym kalkulatorem produktów motoryzacyjnych w połączeniu z automatyzacją i personalizacją procesów sprzedażowych zapewni jeszcze lepsze doświadczenia zakupowe naszym klientom.  – mówi wiceprezes LINK4 Michał Chyczewski.

W praktycznym wymiarze, klient rozpoczynając ścieżkę zakupową, na przykład w środowisku online, ma możliwość kontynuowania jej z pomocą konsultanta. Następnie może samodzielnie dostosować zakres proponowanej oferty i dokonać zakupu na stronie internetowej w chwili, która jest dla niego najbardziej odpowiednia. W tym procesie zakupowym, “oferta” oraz ewentualne rabaty towarzyszą klientowi na każdym etapie. System sprzedaży LINK4 identyfikuje tendencje i upodobania klienta, kształtując na tej podstawie strategię komunikacji, której głównym celem jest ułatwienie procesu zakupowego.

– To kolejny etap łączenia świata digitalu z tradycyjnymi formami obsługi. Nasi klienci preferują różne formy kontaktu i korzystają z różnych narzędzi, dlatego połączenie ścieżek zakupu ubezpieczenia to naturalny krok w spełnianiu ich oczekiwań. Dążymy do tego, by użytkownicy mogli wykorzystywać wiele kanałów, które im odpowiadają w danej chwili, do skorzystania z najbardziej korzystnej dla nich oferty – podkreśla Bogumił Perzyna, dyrektor Pionu Sprzedaży i Wsparcia Klienta Direct.

Nowy portal oraz połączenie zdalnych metod dystrybucji stanowią kolejne kroki w cyfrowej transformacji podejmowanej przez LINK4. Całość opiera się na idei organizacji “data driven”, co oznacza podejście do zarządzania oparte na analizie i wykorzystaniu danych.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. omnichannel. (z ang. wielokanałowość) – rozwiązanie związane z technologią i strategią, które zakłada synergię sprzedaży i/lub obsługi klienta w…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *