Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

speaker recognition

(inaczej voiceprint) to biometryczna technika identyfikacji osoby poprzez analizę jej charakterystycznych cech głosu, takich jak ton, tempo, intonacja, dykcja, czy też inne właściwości akustyczne. Technologia ta działa na podobnej zasadzie jak odciski palców, czy DNA, pozwalając na stworzenie unikalnego profilu mówcy, który może być użyty do identyfikacji, weryfikacji lub autoryzacji danej osoby. Voiceprint stosowany jest między innymi w systemach bezpieczeństwa, bankowości elektronicznej, czy centach obsługi klienta, a także w wywiadzie i służbach specjalnych.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Niemal co piąty handlowiec niezadowolony z systemu prowizyjnego

Blisko 20% handlowców wyraża niezadowolenie z systemu prowizyjnego jako formy dodatku do wynagrodzenia – to jedno z kluczowych ustaleń “Raportu o wynagrodzeniach w przedsiębiorstwach” opublikowanego przez Grafton Recruitment. Niemal połowa z nich otrzymuje prowizję co miesiąc, a 20% co kwartał.

Ciekawym zaskoczeniem jest fakt, że tylko 10% handlowców postrzega oferowany system prowizyjny jako korzystny. Jednak, 17% cieszy się stałą premią bez względu na osiągnięte wyniki sprzedażowe. W raporcie podkreślono, że głównym kryterium przyznawania premii jest osiągnięcie określonego wolumenu sprzedaży czy marży. Pozyskanie nowego klienta, ku zdziwieniu wielu, ląduje na dalszym, piątym miejscu.

Ponadto, badanie ujawniło, że aż 38% pracowników działu sprzedaży uważa wyznaczone cele sprzedażowe za zbyt wygórowane i trudne do zrealizowania.

Co do wynagrodzeń, nowicjusze w sektorze sprzedaży zarabiają od 5 tys. zł do 9 tys. zł, w zależności od branży. Osoby z 3-5 latami doświadczenia mogą liczyć na pensje od 7 tys. zł do 16 tys. zł. Doświadczenie, branża i lokalizacja mają znaczący wpływ na ostateczne stawki. Na przykład, regionalni managerowie w usługach B2B[1] mogą oczekiwać wynagrodzenia od 11 tys. zł w Łodzi aż do 23 tys. zł w stolicy.

Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI od maja do lipca 2023 r. na grupie 275 specjalistów i menedżerów działów sprzedaży.

Słownik
1. B2B. Wymiana produktów, usług i/lub informacji między firmami.
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Badanie Salesforce: konsumenci oczekują od firm personalizowanych działań. Czyżby?

W handlu detalicznym i w sektorze dóbr konsumpcyjnych klienci oczekują „hiperpersonalizacji” i zunifikowanej obsługi we wszystkich kanałach kontaktu. W kontekście wejścia w życie RODO, konsumenci gotowi są powierzać firmom swoje dane osobowe i zgadzać się na profilowanie w zamian za lepiej dopasowane oferty i rabaty.
Czytaj więcej

Przeklinamy jak szewc i …dobrze nam z tym

91% Polaków przeklina przynajmniej raz dziennie. 54% chciałoby karania, za publiczne używanie wulgaryzmów. Dla 81% z nas słowo „kurde” nie jest wulgaryzmem. 55% Polaków uważa, że słowo „dupa” to także nie jest wulgaryzm. Słowo „zajebisty” to dla 37% Polaków również zwykłe słowo, które nie jest wulgarne.