Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

speaker recognition

(inaczej voiceprint) to biometryczna technika identyfikacji osoby poprzez analizę jej charakterystycznych cech głosu, takich jak ton, tempo, intonacja, dykcja, czy też inne właściwości akustyczne. Technologia ta działa na podobnej zasadzie jak odciski palców, czy DNA, pozwalając na stworzenie unikalnego profilu mówcy, który może być użyty do identyfikacji, weryfikacji lub autoryzacji danej osoby. Voiceprint stosowany jest między innymi w systemach bezpieczeństwa, bankowości elektronicznej, czy centach obsługi klienta, a także w wywiadzie i służbach specjalnych.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Bank Santander Polska wprowadza nową aplikację mobilną

Od 4 września klienci Santander Bank Polska zaczynają korzystać z zaktualizowanej aplikacji mobilnej. Wprowadzenie nowej wersji to efekt pracy międzynarodowych zespołów banku i stanowi odpowiedź na rosnące oczekiwania klientów w erze cyfryzacji. Nowy design, intuicyjność oraz zaawansowana personalizacja to kluczowe zmiany, które mają usprawnić codzienne korzystanie z narzędzi bankowych.

Mobilność stała się tak ważna w naszym życiu, że bankowość musi podążać w tym kierunku. Chcemy dostarczyć narzędzie, które nie tylko pozwoli na łatwe korzystanie z funkcji bankowych, ale również dostarczy przyjemności dzięki personalizacji i dostosowaniu do indywidualnych potrzeb. – podkreślił Piotr Hibner, dyrektor Santander Digital.

Wśród kluczowych zmian, aplikacja oferuje:

  • Personalizację – użytkownik może dostosować wygląd pulpitu do swoich potrzeb, wybierając m.in. zdjęcie tła czy skróty na ekranie.
  • Finanse pod kontrolą – automatyczne śledzenie opłat i możliwość kontrolowania, ile klient zapłaci za konto i kartę.
  • Bezpieczeństwo – dodatkowe funkcje zabezpieczeń, takie jak mobilna autoryzacja[1] oraz tryb dyskretny ukrywający stan konta na głównym ekranie.
  • Płatności mobilne – możliwość dokonywania transakcji internetowych bez posiadania fizycznej karty oraz szybsze przelewy dzięki opcji zapisanych odbiorców.
  • Ślad węglowy – funkcja szacowania wpływu wydatków na środowisko oraz porady dotyczące ekologicznych nawyków.

Proces przenoszenia na nową aplikację rozpocznie się 4 września i będzie trwać ok. 6 tygodni. Osoby z włączoną aktualizacją automatyczną zobaczą zmiany od razu po zalogowaniu. Inni klienci mogą pobrać aplikację z Google Play lub App Store.

Słownik
1. autoryzacja. czynność polegająca na sprawdzeniu, czy osoba uwierzytelniona (patrz: autentykacja) ma prawo do korzystania z danego zasobu/bazy.
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Inbank pierwszym bankiem na platformie Aliora

Inbank, w pełni cyfrowy bank, jako pierwszy dołączy do Bancovo. – nowej platformy pośrednictwa finansowego online. Jej właścicielem jest spółka córka Alior Banku. Oficjalny start zapowiedziano na przełom stycznia i lutego 2018 roku.
Czytaj więcej

Budowanie customer experience trzeba zacząć od doświadczeń pracowników

Budowanie customer experience w czasach swobodnego dostępu do internetu jest ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Łatwość w dotarciu do opinii i ocen innych konsumentów o marce i jej produktach może sprawić, że nieusatysfakcjonowany klient bez trudu przejdzie do konkurencji. Jak zadbać o to, żeby tak się nie stało? Trzeba zacząć od podstawy firmy, czyli pracowników i ich doświadczenia w miejscu pracy.
Czytaj więcej

EFL upraszcza język komunikacji z klientami

EFL wprowadza nowe wzory dokumentów, w których stawia na bardziej zrozumiały dla klienta język i przyjazną szatę graficzną. Zmiany obejmują wszystkie dokumenty, które pojawiają się przy zawarciu umowy. To kolejna inicjatywa leasingodawcy w jubileuszowym roku 30-lecia działalności. Firma zachęca również klientów do przejścia na elektroniczną fakturę.