Genesys dziewiąty raz liderem zestawienia Garnera

Dziewiąty rok z rzędu firma Genesys została uznana za lidera w raporcie Gartnera „Magic Quadrant for Contact Center as a Service 2023”.  Genesys znalazł się najwyżej na osi zdolność do realizacji i najdalej po prawej stronie pod względem kompletności wizji.  

Ponadto, w towarzyszącym raporcie Gartnera: “Critical Capabilities for Contact Center[1] as a Service”, Genesys ma najwyższe wyniki use case wśród wszystkich ocenianych dostawców rozwiązań dla contact center. Genesys otrzymało również drugi najwyższy wynik w kategorii digital customer service center i agile contact center. 

– Wierzymy, że nasze uznanie za lidera w raporcie Gartner Magic Quadrant oraz nasza ocena w raporcie Critical Capabilities pokazują, że nasi klienci, partnerzy i pracownicy mogą ufać, że Genesys spełnia naszą wizję orkiestracji doświadczeń opartej na sztucznej inteligencji. Dostarczamy wiedzę, technologię i zasoby, które umożliwiają naprawdę niesamowite doświadczenia i relacje z klientami. Wierzymy, że dzięki temu Genesys jest najchętniej wybieraną platformą contact center. – komentuje dyrektor ds. produktu w firmie Genesys Oliver Jouve.

Spółka w komunikacie prasowym stwierdziła, że popyt rynkowy na platformę Genesys Cloud CX[2] został przyspieszony przez znaczącą trakcję klientów dla Genesys AI i digital za sprawą oferowanych nowych funkcji związanych z generatywną sztuczną inteligencją, która została zaimplementowana w główne rozwiązanie w tym roku.

Genesys znalazł się również najdalej po prawej stronie pod względem kompletności wizji obsługi klienta. – Wierzymy, że to wyróżnienie wzmacnia nasze zaangażowanie w przesuwanie granic i dostarczanie wyjątkowych wyników. Genesys odnotował stały wzrost w ciągu ostatnich kilku lat.  – podsumował Oliver Jouve.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. CX. Zobacz customer experience. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share 0
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *