W maju ub. roku LUX MED podpisał ze start-upem umowę, na mocy której stał się jego głównym udziałowcem. 7 sierpnia br. podpisano kontrakt, na podstawie którego LUX MED wykupił pozostałe udziały, stając się wyłącznym właścicielem spółki.
– Inwestując w Carrotspot mamy jasny cel, jakim jest wykorzystanie jego potencjału jako platformy benefitowej oferowanej przez LUX MED. Dziś jesteśmy znacznie bliżej tego miejsca. Dziękuję Annie Streżyńskiej, która potrafiła zgromadzić wokół tego projektu zespół znakomitych ekspertów i wypracować rozwiązanie o ciekawym potencjale rynkowym. Platforma Carrotspot pozwala na wprowadzenie sprofilowanych programów motywacyjnych i zdecydowanie ogranicza biurokrację w firmach. – mówi Anna Rulkiewicz, Prezeska Grupy LUX MED
– Jako start-up, przez ostatnie 5 lat przeszliśmy naprawdę długą i ciekawą drogę – od pomysłu, do opracowania i uruchomienia platformy, doskonale wpisującej się w potrzeby biznesowe lidera rynku prywatnych usług zdrowotnych. Decyzja LUX MED o przejęciu platformy Carrotspot pozwala z optymizmem patrzeć na dalszy rozwój tego projektu. Nam samym pozwala wykorzystać lata naszych doświadczeń przy naszych nowych planach. – komentuje Anna Streżyńska.