Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

speaker recognition

(inaczej voiceprint) to biometryczna technika identyfikacji osoby poprzez analizę jej charakterystycznych cech głosu, takich jak ton, tempo, intonacja, dykcja, czy też inne właściwości akustyczne. Technologia ta działa na podobnej zasadzie jak odciski palców, czy DNA, pozwalając na stworzenie unikalnego profilu mówcy, który może być użyty do identyfikacji, weryfikacji lub autoryzacji danej osoby. Voiceprint stosowany jest między innymi w systemach bezpieczeństwa, bankowości elektronicznej, czy centach obsługi klienta, a także w wywiadzie i służbach specjalnych.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

“Great Place To Work” dla Teleperformance Polska

W czerwcu br. firma Teleperformance rozpoczęła globalny projekt – badanie satysfakcji Great Place To Work. W ramach ankiety ponad 220 tys. pracowników na całym świecie podzieliło się swoimi opiniami na temat pracy, procesów oraz praktyk przyjętych w TP.

Wyniki są już dostępne i z dumą ogłaszamy, że światowy lider w zakresie spersonalizowanej i wielokanałowej obsługi klienta, Teleperformance oddział w Polsce otrzymał ten prestiżowy certyfikat już trzeci raz z rzędu. Wyróżnienie GPTW jest potwierdzeniem zaangażowania firmy w budowanie przyjaznego, inspirującego i satysfakcjonującego miejsca pracy dla wszystkich członków organizacji, opartego na zaufaniu, szacunku i współpracy.

Great Place To Work® to program certyfikacji oraz rankingów wyróżniający się rygorystycznym modelem oceny przez pracowników miejsca pracy, opartym na danych ilościowych. W przypadku Teleperformance badanie uwzględniło spostrzeżenia szerokiej grupy, liczącej ponad 1500 pracowników o zróżnicowanych profilach, zlokalizowanych w różnych miastach i zajmujących się rozmaitymi projektami. 

Pracownicy to dla naszej organizacji najważniejsze ogniwo, dlatego dbamy o nich i dlatego tak istotne jest zbieranie opinii. Dzięki temu lepiej rozumiemy panującą atmosferę i nastroje i w razie potrzeby jesteśmy w stanie usprawnić obszary, które tego mogłyby wymagać – tłumaczy Bogdan Garbiec, Członek Zarządu Teleperformance Polska. – Rozmowy z zespołem i otwarta komunikacja to ważne elementy kultury organizacyjnej firmy, w której wiele działań podejmowanych jest z inicjatywy samych pracowników.

– Dbamy o naszych pracowników, wspieramy, wysłuchujemy, dajemy benefity w postaci opieki medycznej wraz z dostępem do całodobowej pomocy psychologicznej, szeroki wachlarz szkoleń i programów edukacyjnych, inicjatywy wellbeingowe czy elastyczny czas pracy, z którego szczególnie chętnie korzystają zatrudnieni w firmie studenci. Z inicjatywy pracowników organizowanych jest też wiele zajęć pozapracowych, w tym programy wolontariackie treningi i turnieje sportowe – dodaje Dominika Śliżewska-Wróbel, Dyrektor HR Teleperformance Polska.

Obecnie Teleperfomance zatrudnia ponad 410 tysięcy pracowników na świecie, w tym ponad 1700 osób w Polsce: w Warszawie, Katowicach i Krakowie. Firma dostarcza dedykowane usługi biznesowe, zapewniając zintegrowane podejście obejmujące zarządzanie doświadczeniami klientów, usługi back-office i optymalizację procesów biznesowych. Posiadając kompleksowe portfolio rozwiązań firma może wspierać organizacje różnej wielkości w poprawie wydajności biznesowej i lojalności klientów. Wszystko to poprzez zrównoważenie zaawansowanych technologicznie rozwiązań z podejściem skoncentrowanym na człowieku.

inf. prasowa

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy