HelpDesk[1] to zaawansowane narzędzie do zarządzania zgłoszeniami klientów, które skraca czas obsługi spraw, co z kolei przekłada się na zwiększenie satysfakcji klientów. Wśród użytkowników HelpDesk znajdują się firmy z różnych branż i kilkudziesięciu krajów, w tym STS Gaming Group, Tradera, RateGenius, AchieveCE, PureGear, 4over4.com oraz BirdieBall.
Tysiąc płatnych klientów produktu SaaS[2] to poziom, który oznacza, że rozwiązanie przetrwało pierwszy okres rozwoju i zostało zaakceptowane przez rynek. Przed nami teraz bardzo dużo pracy, żeby HelpDesk dawał swoim klientom i użytkownikom końcowym jeszcze więcej wartości” – powiedział Mariusz Ciepły, prezes LiveChat Software.
Firma, która planuje zmianę nazwy na Text, posiada również inne popularne produkty. Jej flagowy produkt, LiveChat, obsługuje ponad 37 tysięcy firm z około 150 krajów, pomagając w obsłudze klienta, wsparciu sprzedaży online i generacji leadów. Tymczasem ChatBot, kolejne rozwiązanie od LiveChat Software, ma ponad 2700 klientów z więcej niż 30 krajów.
Od kwietnia 2014 roku, LiveChat Software jest notowane na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, potwierdzając swoją stabilną pozycję w sektorze technologii dla obsługi klienta.