LiveChat Software z 1000 klientów HelpDesk-u

LiveChat Software, jedna z czołowych firm w branży “customer service”, ogłosiła, że jej produkt HelpDesk przekroczył barierę tysiąca klientów. W ten sposób HelpDesk staje się trzecim produktem LiveChat Software, który osiąga ten kamień milowy.

HelpDesk[1] to zaawansowane narzędzie do zarządzania zgłoszeniami klientów, które skraca czas obsługi spraw, co z kolei przekłada się na zwiększenie satysfakcji klientów. Wśród użytkowników HelpDesk znajdują się firmy z różnych branż i kilkudziesięciu krajów, w tym STS Gaming Group, Tradera, RateGenius, AchieveCE, PureGear, 4over4.com oraz BirdieBall.

Tysiąc płatnych klientów produktu SaaS[2] to poziom, który oznacza, że rozwiązanie przetrwało pierwszy okres rozwoju i zostało zaakceptowane przez rynek. Przed nami teraz bardzo dużo pracy, żeby HelpDesk dawał swoim klientom i użytkownikom końcowym jeszcze więcej wartości” – powiedział Mariusz Ciepły, prezes LiveChat Software.

Firma, która planuje zmianę nazwy na Text, posiada również inne popularne produkty. Jej flagowy produkt, LiveChat, obsługuje ponad 37 tysięcy firm z około 150 krajów, pomagając w obsłudze klienta, wsparciu sprzedaży online i generacji leadów. Tymczasem ChatBot, kolejne rozwiązanie od LiveChat Software, ma ponad 2700 klientów z więcej niż 30 krajów.

Od kwietnia 2014 roku, LiveChat Software jest notowane na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, potwierdzając swoją stabilną pozycję w sektorze technologii dla obsługi klienta.

Słownik
1. HelpDesk. Zamiennie używane z nazwą “infolinia”. Helpdesk to wyspecjalizowana komórka w biurze obsługi klienta odpowiedzialna za pomoc klientom (najczęściej…
2. SaaS. Zobacz Software as a Service. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share 0
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *