Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

speaker recognition

(inaczej voiceprint) to biometryczna technika identyfikacji osoby poprzez analizę jej charakterystycznych cech głosu, takich jak ton, tempo, intonacja, dykcja, czy też inne właściwości akustyczne. Technologia ta działa na podobnej zasadzie jak odciski palców, czy DNA, pozwalając na stworzenie unikalnego profilu mówcy, który może być użyty do identyfikacji, weryfikacji lub autoryzacji danej osoby. Voiceprint stosowany jest między innymi w systemach bezpieczeństwa, bankowości elektronicznej, czy centach obsługi klienta, a także w wywiadzie i służbach specjalnych.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Transcom przejmuje Timeframe

Transcom, globalny lider w dziedzinie outsourcingu obsługi klienta, ogłosił przejęcie firmy Timeframe, dostawcy usług premium w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, marketingu i identyfikacji wideo. Ponad 700 wysoko wykwalifikowanych pracowników Timeframe obsługuje głównie firmy logistyczne, energetyczne i e-commerce z siedmiu lokalizacji w Niemczech (2), Portugalii (2) i Grecji (3).

– Cieszymy się, że możemy powitać Timeframe w Team Transcom. To przejęcie jeszcze bardziej wzmocni naszą ofertę on- i nearshore, zwłaszcza w języku niemieckim. Oznacza to również, że rozszerzamy naszą obecność na Grecję, lokalizację z dużą pulą talentów dla wielu języków europejskich – mówi Jonas Dahlberg, prezes i dyrektor generalny Transcom.

– Usługi w zakresie języka niemieckiego cieszą się dużym zainteresowaniem. Rozszerzenie naszych możliwości o siedem nowych lokalizacji, w tym trzy w bardzo atrakcyjnym wielojęzycznym środowisku, przyniesie wiele możliwości dla obecnych i nowych klientów – mówi Robert Kresing, MD Central & Iberia Cluster, Transcom.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z dołączenia do zespołu Transcom! Nasi klienci skorzystają z globalnego zasięgu Transcom i bogatego doświadczenia w obszarze eCommerce, logistyki i technologii. Również portfolio progresywnych rozwiązań AI Transcom w zakresie obsługi klienta, a także inne możliwości cyfrowe będą korzystne dla naszych klientów. Dla naszych pracowników oznacza to możliwość rozwoju zawodowego w globalnym środowisku – mówi Christoph Glaesser, CEO, timeframe.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Generacja Z w pracy – nie taki diabeł straszny

Do 2025 roku przedstawiciele pokolenia Z będą stanowić 75% zatrudnionych na podstawowych stanowiskach w organizacjach realizujących usługi z zakresu call i contact center. Ich potrzeby oraz oczekiwania kształtują działania pracodawców, którzy muszą dostosować się do ich stylu pracy i sposobów komunikacji.
Czytaj więcej

Grupa OEX opublikowała wyniki za trzy kwartały 2023 roku

Grupa OEX, specjalizująca się w dostarczaniu usług i technologii w obszarze sprzedaży, zakończyła III kwartał 2023 roku ze wzrostem wyników: przychody Grupy wyniosły 543, 3 mln zł i były wyższe o 7,1 % niż przychody osiągnięte w analogicznym okresie roku ubiegłego. Zysk z działalności operacyjnej wyniósł 34,5 mln zł, co stanowi wzrost rok do roku o 4,8%. EBITDA wyniosła 63,0 mln zł i była o 8,8% wyższa niż w roku ubiegłym.