Unima 2000 wdroży contact center w Allegro.pl

Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne ogłosiła wczoraj, że podpisała umowę z firmą Allegro. Umowa obejmuje wdrożenie i wsparcie dla systemu Omnichannel[1] Contact Center[2] – Genesys Cloud CX[3].

Umowa, której wartość wynosi 1 093 456 zł netto, przewiduje wdrożenie i utrzymanie systemu przez okres trzech lat od daty wdrożenia produkcyjnego. Spółka przewiduje, że usługi związane z wdrożeniem zostaną zakończone do 21.05.2024 r.

Zarząd Spółki Unima 2000 podkreślił, że szczegółowe warunki umowy i ryzyka z nią związane nie odbiegają od standardowych rozwiązań stosowanych dla tego rodzaju umów.

Słownik
1. Omnichannel. (z ang. wielokanałowość) – rozwiązanie związane z technologią i strategią, które zakłada synergię sprzedaży i/lub obsługi klienta w…
2. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
3. CX. Zobacz customer experience. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share 0
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *