Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne ogłosiła wczoraj, że podpisała umowę z firmą Allegro. Umowa obejmuje wdrożenie i wsparcie dla systemu Omnichannel[1] Contact Center[2] – Genesys Cloud CX[3].
Umowa, której wartość wynosi 1 093 456 zł netto, przewiduje wdrożenie i utrzymanie systemu przez okres trzech lat od daty wdrożenia produkcyjnego. Spółka przewiduje, że usługi związane z wdrożeniem zostaną zakończone do 21.05.2024 r.
Zarząd Spółki Unima 2000 podkreślił, że szczegółowe warunki umowy i ryzyka z nią związane nie odbiegają od standardowych rozwiązań stosowanych dla tego rodzaju umów.
Słownik
1. ↑ Omnichannel. (z ang. wielokanałowość) – rozwiązanie związane z technologią i strategią, które zakłada synergię sprzedaży i/lub obsługi klienta w…
2. ↑ Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…