KODA.AI wprowadza wirtualnego asystenta pracy biurowej w subskrypcji

Wirtualny asystent pracy biurowej KODA Office Assistant to wtyczka zintegrowana z komunikatorem Slack, stworzona z myślą o firmach z sektora MŚP. W takich organizacjach za obszar HR, ale także codzienną pracę biura i szeroko pojętą administrację, odpowiadają zwykle 1-2 osoby – to do nich na co dzień zwracają się pracownicy z pytaniami o dni urlopu, godziny pracy czy hasło do firmowego Wi-Fi. Automatyzacja tych pytań może odciążyć zespół średnio o połowę czasu poświęconego na obsługę powtarzających się każdego dnia pytań.

KODA Office Assistant zawiera pulę blisko 100 najczęściej pojawiających się zagadnień, zdefiniowanych na bazie rozmów chatbotów z ponad 150 000 pracownikami w organizacjach już korzystających z Conversational AI w obszarach HR i komunikacji wewnętrznej. Zaoszczędzony dzięki automatyzacji czas pracowników HR będzie mógł zostać przeznaczony na bardziej skomplikowane zadania, podnosząc tym samym efektywność całego przedsiębiorstwa.

– Zagadnienia, w które na start wyposażyliśmy nasze narzędzie, to wynik setek tysięcy godzin rzeczywistych rozmów chatbotów z pracownikami. Na ich bazie wybraliśmy obszary najczęściej powtarzające się w takich rozmowach i z największym potencjałem do oszczędzenia czasu działom HR i administracji. Baza zawiera blisko 100 pytań, natomiast każda organizacja korzystająca z naszej wtyczki może dostosować ten zakres pod kątem własnych potrzeb – wyjaśnia Aleksandra Bilińska, Head of Customer Success w KODA.AI. Jak dodaje, każde z pytań ma przygotowaną domyślną odpowiedź, którą można edytować, aby najlepiej pasowała do specyfiki danej firmy. Asystent odpowie na nie dzięki słownikom opracowanym na bazie ponad miliona rozmów.

Jak ponadto wyjaśnia Aleksandra Bilińska, docelowo wtyczkę będzie można zintegrowany także z Microsoft Temas oraz kolejnymi systemami służącymi do komunikacji wewnętrznej w firmach.

– Mamy na koncie wdrożenia dla bardzo dużych organizacji takich jak Adamed, Santander Consumer Bank czy Grupa Żabka. Wszystkie te organizacje zatrudniają tysiące pracowników i z jednej strony ich potrzeby są trochę inne niż firm zatrudniających od kilkudziesięciu do kilkuset osób a z drugiej strony w każdej firmie, bez względu na wielkość, pojawiają się pytania, na które odpowiedź może zostać wysłana w ramach jednej, krótkiej wiadomości. Zdecydowaliśmy się na stworzenie rozwiązania, które w realny sposób może pomóc mniejszym organizacjom w komunikacji wewnętrznej, a przy tym stanowić doskonały wstęp do wejścia tych firm w świat sztucznej inteligencji i Conversational AI – mówi Aleksandra Bilińska.

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *