Vee zaprezentowało swoją strategię na lata 2023-25

Firma Vee S.A., dostawca rozwiązań wspomagających procesy obsługi klienta z wykorzystaniem rozwiązań sztucznej inteligencji, poinformowała o opublikowaniu nowej strategii rozwoju na lata 2023 – 2025.
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Plan opiera się na 5 kluczowych fundamentach: wzmacnianie przewag konkurencyjnych, rozwój AI w customer service, obsługa zdywersyfikowanej grupy docelowej, rozpoznawalność marki i perspektywa rynku międzynarodowego.

Vee u swoich obecnych i przyszłych klientów chce utrzymywać wysoką efektywność działań. Już teraz poziom automatyzacji procesów obsługowych klientów spółki plasuje się na poziomie nie niższym niż 92%. Skuteczność biznesowa obsługi telefonicznej przez Vee wynosi od 101 do 126% efektywności tradycyjnego contact center[1], natomiast efektywność ekonomiczna dla klienta sięga od 100 do 200%. firma zamierza utrzymać wzrost wskaźników skuteczności biznesowej dzięki dalszemu rozwijaniu autorskich technologii, w tym m.in. inteligencji procesowej.

Strategia zakłada dalszą specjalizację w segmencie voice. Celem spółki jest zdefiniowanie i spopularyzowanie standardu jakości i skuteczności telefonicznej obsługi klientów zapewnianej przez Vee oraz ugruntowanie oczekiwań użytkowników do zapewnienia takiego standardu.

W zakresie rozwoju technologii spółka chce stawiać na human-like experience, gdzie rozwijane będą rozwiązana z obszarów miękkich, które są tak blisko związane z człowiekiem. Dzięki temu oferowane przez firmę rozwiązania będą naśladowały człowieka w takim stopniu, w jakim będzie tego wymagał klient końcowy. W nadchodzącym okresie wiek, profil, emocje czy osobowość rozmówców odegrają jeszcze większą rolę w procesie uzyskiwania wysokiej skuteczności obsługi.

Procesy będą coraz bardziej inteligentne w rozumieniu automatycznego dopasowywania się do potrzeb rozmówców. Wnioski wyciągane przez system na podstawie dostarczonych danych wpłyną nie tylko na porę kontaktu, ale też na samą budowę procesu zoptymalizowaną pod kątem efektywności osiąganej na sprofilowanej grupie rozmówców. Elastyczność systemu znajdzie również odzwierciedlenie w coraz lepszym dopasowaniu procesu do rzeczywistości przedsiębiorstw i specyfiki prowadzonej przez nie działalności. Spółka nie wykluczyła w swojej strategii integracji z innymi rozwiązaniami sztucznej inteligencji – jak choćby Chat GPT[2].

Firma chce zdywersyfikować także grupę docelową oferując rozwiązania dedykowane korporacjom, małym biznesom i klientom indywidualnym. W ramach budowy rozpoznawalności marki firma chce zintensyfikować swoje działania, które będą mieć na celu zdefiniowanie usług Vee jako komplementarnej, wygodnej, inteligentnej i sympatycznej obsługi klientów całkowicie odcinając się od znanych rozwiązań voicebotowych. W tym celu spółka chce postawić na wiarygodność, przejrzystość, wsparcie i komunikatywność działań marketingowych.

Dla Vee otwiera się także perspektywa działania w skali globalnej. „Na bazie dziesiątek projektów zrealizowanych dla różnych klientów wielu branż oraz milionów załatwionych spraw rozmówców, Vee stworzyła wyjątkowy know-how, który z łatwością można zaadaptować do potrzeb każdego rynku, niezależnie od języka, kultury i geolokalizacji. Vee tworzy produkty dla każdego, w związku z czym perspektywa obecnych i przyszłych działań ewoluuje do skali globalnej – jedna vee zapewni klientom z całego świata efektywność, jakość i skuteczność telefonicznej obsługi.” – czytamy w opublikowanym przez Vee dokumencie strategii na lata 2023-2025.

Dlatego firma stawiać będzie na wielojęzyczność, większą uwagę będzie skupiała na specyfice regionalnej obsługiwanych klientów (w tym aspekcie kulturowym etc). A całość zostanie okraszona hasłem „Let’s vee kind!”, która symbolizuje właśnie miłą i uprzejmą obsługę klienta.

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. GPT. (inaczej Generative Pretrained Transformer) rodzaj modelu językowego opracowanego przez OpenAI. Model GPT jest oparty na architekturze Transformer, która…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *