– Będąca naszym klientem międzynarodowa firma United Imaging Healthcare z oddziałem w Polsce dostarcza urządzenia obrazujące do placówek medycznych w całej Europie. Każde z nich jest przykładem przełomowych technologii opracowanych, by pomagać ludziom. – czytamy w komunikacie opublikowanym przez Contact Center[1] – Ten niezwykle zaawansowany sprzęt medyczny wymaga specjalistycznego wsparcia technicznego, a tym samym zaufanego partnera, który będzie gwarantem usług najwyższej jakości. Od początku lutego to właśnie Contact Center odpowiada za obsługę zgłoszeń napływających z Polski i całej Europy, związanych z urządzeniami do obrazowania.
Konsultanci infolinii prowadzonej dla UIH Poland będą odpowiadali za udzielanie informacji, przyjmowanie zgłoszeń awarii i zgłoszeń od użytkowników dostarczanego przez UIH Poland sprzętu. Realizację działań dla spółki rozpoczęto w lutym br., lecz dopiero teraz obie firmy zdecydowały się poinformować o nawiązanej współpracy.
Sklepy stawiają na interaktywne i zunifikowane doświadczenia klientów
Pomimo słabych perspektyw ekonomicznych, branża retail i e-commerce gwałtownie inwestuje w narzędzia Customer Experience (CX), aby zapewnić bardziej interaktywną oraz ujednoliconą obsługę klientów i dzięki temu zwiększyć przychody wynikające z posiadania lojalnych klientów.