Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

mystery shopper

(inaczej tajemniczy klient) to osoba zatrudniona przez firmę lub agencję, której zadaniem jest odwiedzenie sklepu lub punktu sprzedaży i dokonanie zakupów lub uzyskanie informacji na temat produktów lub usług oferowanych przez daną firmę. Celem tajemniczego klienta jest przeprowadzenie niezależnej oceny jakości obsługi klienta, poziomu sprzedaży lub jakości produktów lub usług.

Tajemniczy klient często udaje klienta typowego, a następnie ocenia wszystkie aspekty obsługi klienta, takie jak uprzejmość i pomocność sprzedawcy, czystość sklepu, jakość produktów lub usług i ogólną jakość doświadczenia zakupowego. Oceny te są później raportowane firmie lub agencji, która zleciła wykonanie badania.

Tajemniczy klient jest używany przez firmy, aby zbierać informacje o jakości obsługi klienta i jakości produktów lub usług oferowanych przez konkurencję lub w ramach własnej firmy. Ta metoda pozwala firmom na poprawę jakości swoich produktów lub usług oraz na szkolenie personelu, co zwiększa lojalność klientów i zyski firmy.

Śledź nas

Daj nam CYNK :)

Stoen Operator wybrał PwC na wdrożenie systemu CRM

Stoen Operator rozstrzygnął przetarg na wdrożenie nowego systemu klasy CRM. Za realizację umowy odpowiedzialna jest firma doradcza PwC Polska. Pomoże ona wdrożyć Salesforce Customer 360, który zastąpi systemy istniejące już w zasobach warszawskiego OSD.

Nowy system będzie kompatybilny z wymogami związanymi z cyfryzacją sektora energetycznego i usprawni, m.in., obsługę procesową klienta w ramach Centralnego Systemu Informacji Rynku Energii (CSIRE).

– PwC zostało wyłonione w procedurze przetargowej, ponieważ ma nie tylko wymagane doświadczenie, ale złożyło najbardziej kompleksową ofertę – mówi Andrzej Zwierzchowski, Dyrektor pionu Usługi Dystrybucyjne i Obsługa Klienta w Stoen Operator.  – Propozycja obejmowała również istotny dla nas sposób prowadzenia projektu, czyli podejście hybrydowe. Pozwoli ono, mając na uwadze złożoność i termin realizacji, na szybkie i elastyczne reagowanie na pojawiające się ryzyka i zagadnienia.

W PwC Polska pracuje już ponad 2 tysiące osób działających w zespołach technologicznych, z tego ponad 300 ekspertów Salesforce. Wsparcie klientów w transformacji cyfrowej jest jednym z naszych priorytetów biznesowych – dodaje Marek Młyniec, partner PwC, Technology Consulting Leader. Nasze rozwiązania wykorzystujące technologie Salesforce wybrane przez Stoen Operator przyczynią się do zwiększenia digitalizacji obsługi klientów i wzrostu efektywności procesów biznesowych.

System Salesforce Customer 360 oferuje użytkownikom szerokie możliwości rozwoju. W przypadku Stoen Operator zapewni on ciągłość procesów biznesowych związanych z CSIRE, z którym będzie komunikował się za pośrednictwem systemu Konektor CSIRE. Planowany system będzie cechować się także dużą elastycznością na potencjalne zmiany biznesowe, a zwłaszcza przyczyni się do sprawnego sposobu zarządzania procesami klienckimi. Wdrożony system zgromadzi wszystkie dane dotyczące klientów, historii ich rozliczeń, umów i zgłaszanych spraw, a także przedstawi je w opcji widoku 360 stopni. Docelowo zautomatyzuje liczne procedury i posłuży jako wsparcie cyfrowych kanałów obsługi klienta i podwykonawcy. Ma umożliwić także szybką możliwość reakcji na potrzeby obsługi dystrybucji energii oraz digitalizacji procesów biznesowych end to end, jak również pozwolić na otwarcie rozwiązania na Internet rzeczy (Internet of Things – IoT).

Wykorzystanie nowego CRM[1] w Stoen Operator będzie wiązać się przede wszystkim z trzema obszarami:

  • dostosowaniem systemu do wymogów CSIRE
  • obsługą klienta
  • procesem zmiany sprzedawcy.

Termin wdrożenia nowego systemu CRM jest zdeterminowany centralnym harmonogramem wdrożenia CSIRE. Zgodnie z nim CSIRE ma zacząć funkcjonować od 1 lipca 2024 roku.

Słownik
1. CRM. inaczej Customer Relationship Management – system informatyczny, którego zadaniem jest automatyzacja oraz wspomaganie procesów na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy