Białystok podsumował kolejny rok swojej infolinii

Miejska infolinia w Białymstoku staje się coraz popularniejsza, chociaż daleko jej do infolinii prowadzonej przez banki czy operatorów telekomunikacyjnych.
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Telefon dzwoni średnio 230 razy dziennie i tylko w ub. roku odebrano 57 423 połączeń od mieszkańców. Na infolinię urzędu najczęściej dzwoniono w sprawie rejestracji pojazdów i dowodów osobistych.

Infolinia miejska wystartowała w 2014 roku i z roku na rok staje się coraz popularniejsza. Dzwoniący najczęściej pytają o rejestrację pojazdów (w minionym roku 7 724 telefony), dowody osobiste (7 169), informacje o urzędzie (6 806), podatki (2 365), zasiłki (1 427). Jest też dużo pytań o meldunki, akty Urzędu Stanu Cywilnego, sprawy związane z zakładaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej. Mieszkańcy szukają również informacji o inwestycjach i sytuacji na drogach. Ponadto zgłaszają uwagi dotyczące funkcjonowania miasta.

Infolinia pod numerem 85 879 7979 działa w poniedziałki od godz. 8.00 do 17.00, w pozostałe dni (wtorek-piątek) w godz. 7.30-15.30.



Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *