Karol Froń nagrodzony przez magazyn “Businesswoman & Life”

Karol Froń, jeden z trendsetterów sprzedaży, odebrał nagrodę przyznaną przez redakcję czasopisma “Businesswoman & Life” w ramach XVIII edycji konkursu o tytułu “Polish Businesswomen Awards”.

– Ta nagroda jest dla mnie zwieńczeniem mojej dotychczasowej drogi zawodowej. W tym czasie otarłem się o nieudane biznesy, bankructwo i walkę o każdy dzień, aby go przeżyć i nie załamać się… – mówi laureat nagrody Karol FrońNie poddaliśmy się i szliśmy do przodu. I to właśnie zostało dostrzeżone przez jury konkursu. Z czego jest mi niezmiernie miło i jestem z tego bardzo dumny. Ale gdyby nie hart ducha i wsparcie mojej żony Karoliny oraz jasno określona wizja kierunku rozwoju nie byłoby mnie tutaj, gdzie jestem!

Froń otrzymał nagrodę w kategorii Lider wsparcia w skutecznej sprzedaży i pozyskiwaniu klientów.

Kapituła konkursu przyznała nagrody laureatom, przedsiębiorcom, markom, instytucjom z całej Polski, będących liderami w swoich branżach. Nagrody przyznano w 8 kategoriach i 62 podkategoriach.

– Jestem niezmiernie szczęśliwy, że doceniono mnie także za wysoką jakość i skuteczność. Zawsze chciałem dostarczać najwyższą jakość tym, którzy – być może – przychodzą trudny okres w życiu, mają kłopoty finansowe są bliscy poddania się. Każdemu chcę powiedzieć, że gdy idziemy przez piekło, to nie powinniśmy zwalniać kroku, wręcz przeciwnie przyspieszać. Bo w końcu zawsze wszystko kończy się dobrze. A skoro jeszcze w ich życiu dobrze nie jest, to znaczy, że to jeszcze nie koniec! I to właśnie takim ludziom chciałbym zadedykować tę nagrodę! Aby w chwilach słabości przypominali sobie, że z każdego “bagna” da się wyjść, ale nigdy nie można się poddawać! – podsumował Froń.

Galę, która odbyła się 3 marca br. poprowadził Jacek Borkowski, a gości powitała Elżbieta Jeznach, redaktor naczelna magazynu „Businesswoman & life”. 

Na uroczystej gali nie mogło również zabraknąć gwiazd polskiego show-biznesu, m.in. Joanny Opozdy, Macieja Kurzajewskiego, Moniki Richardson, grupy Kwiat Jabłoni i Katarzyny Cichopek.Karol Froń, to przedsiębiorca (twórca m.in. Contact Center[1] One oraz firmy szkoleniowej SMC 24). Prowadzący program “Firmowe Rewolucje”, będący metamorfozami biznesowymi. Autor 5 książek i modelu sprzedaży autentycznej OK SPRZEDAŻ.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *