Media System otwiera oddział w Toruniu

Media System otwiera kolejny oddział Contact Center już 20 stycznia. Tym razem w Toruniu. Nowe miejsca pracy powstały w nowoczesnym biurowcu przy ulicy Grudziądzkiej 132.

Dynamicznie zmieniająca się sytuacja na rynku sprawia, że firmy muszą o krok wyprzedzać oczekiwania partnerów. Podjęte w minionym roku starania przyniosą skutek w postaci kolejnej , po Bydgoszczy i Tczewie – siedziby, która zapewni 40 miejsc pracy na stanowisku specjalistów ds. obsługi Klienta.

– Utworzenie siedziby w Toruniu to dla nas naturalny kierunek rozwoju – stwierdził Prezes Media System, Rafał Rasmus. – Bydgoskie biuro zlokalizowane w budynku Dworca Głównego od lat było atrakcyjnym miejscem pracy nie tylko dla osób zamieszkałych w Bydgoszczy, ale także w okolicznych gminach, również powiatu toruńskiego i samego Torunia. Otwierając siedzibę w Toruniu, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom pracowników z tego regionu.

Media System jest firmą działającą w branży contact center[1] od ponad dekady. Od niewielkiego, liczącego raptem kilkanaście osób, biura przy ul. Dworcowej w Bydgoszczy, firma rozrosła się do zatrudniającego przeszło 300 osób przedsiębiorstwa w 3 lokalizacjach. W ciągu 10 lat Media System zostało laureatem licznych branżowych konkursów – do największych sukcesów przedsiębiorstwa zalicza się zdobycie Złotej Słuchawki w konkursie organizowanym przez SMB Polskie Stowarzyszenie Marketingu. Prestiżową nagrodę w kategorii „Wewnętrzne doskonalenie organizacji Contact Center” otrzymało za autorski program zarządzający pracą firmy – Media Portal.

Na pracowników czekają liczne benefity, wśród których jest program lojalnościowy – Media Kiosk. To innowacyjny system motywacyjny stworzony przez Media System. Za codzienne aktywności w firmie pracownicy otrzymują punkty, które następnie mogą wymienić na atrakcyjne nagrody. Punkty przyznawane są nie tylko za wyniki w pracy, ale także za zwycięstwa w organizowanych przez Media System konkursach oraz włączanie się w życie firmy.

– Naszym celem było stworzenie takiego miejsca, w którym pracownik będzie czuł się jak u siebie – mówi Rafał Rasmus. – W pracy kierujemy się zasadą work-life balance, czyli równoważymy pracę zawodową z życiem prywatnym. Nie mamy określonego dress code’u – cenimy sobie indywidualizm naszej ekipy.

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *