Spółka Teleperformance odniosła sukces zdobywając pierwsze miejsce w kategoriach: Najlepsze partnerstwo BPO (Outsourcing procesów biznesowych) – duże przedsiębiorstwa, Najlepsze podejście do różnorodności oraz Integracja. W ciągu ostatnich 4 lat gigant branży CX[1] zgromadził ponad 30 nagród ECCSA, dowodząc swojej konsekwencji w działaniu i umacniając się na pozycji niekwestionowanego lidera w Europie.
Nagroda Highly Commended za najlepszą wielojęzyczną obsługę klienta również powędrowała do Teleperformance – jedynej organizacji wyróżnionej pod tym względem w tej kategorii.
W ramach kategorii Najlepsza wielojęzyczna obsługa klienta, europejskie firmy dbające o doświadczenia klientów zostały wyróżnione przez renomowaną organizację przyznającą nagrody ECCCSAS za doskonałe podejście do wartości pracownika, innowacyjność i wyniki handlowe. Celem Teleperformance jest uczynienie interakcji z klientami prostszymi, szybszymi i bezpieczniejszymi poprzez połączenie pierwiastka ludzkiego z najnowocześniejszą technologią.
– Jestem zachwycony, że nasz europejski zespół zyskuje uznanie w oczach wielu firm za wspólne zaangażowanie w dostarczanie wyjątkowych usług, zapewnienie konkretnych rezultatów oraz realizację potrzeb naszych klientów i ich konsumentów. Te renomowane i przyznawane w sposób niezależny nagrody dowodzą, że nadal wysoko stawiamy poprzeczkę dla rynku CEMEA w zakresie wydajności i doskonałej jakości obsługi klienta – powiedział Agustin Grisanti, dyrektor generalny Grupy (rzecznik TP).
(PAP)