Kredyty ratalne Credit Agricole od wielu lat są chwalone i doceniane przez klientów. Bank pięciokrotnie był już nagradzany tytułem Konsumenckiego Lidera Jakości, w 2021 r. zdobył także tytuł Lidera Dekady. Wyróżnienie to przyznawane jest najlepszym markom i firmom działającym na polskim rynku, a ranking tworzony jest na podstawie opinii ponad 15 tys. aktywnych konsumentów.
Klienci doceniają Credit Agricole przede wszystkim za rzetelną i profesjonalną obsługę, uczciwą ofertę i niskie oprocentowanie kredytów. Bank jest chwalony również za elastyczność w podejściu do potrzeb klientów i łatwość uzyskania kredytu. Wielu konsumentów korzysta z programów ratalnych od lat i uważa Credit Agricole za uczciwą i odpowiedzialną firmę.
– Kolejny tytuł Konsumenckiego Lidera Jakości potwierdza naszą silną pozycję na rynku kredytów ratalnych. Jesteśmy w tym segmencie ekspertami i coraz lepiej rozumiemy potrzeby klientów. Bardzo cieszymy się, że klienci to zauważają i doceniają – mówi Jarosław Marek, dyrektor pionu Consumer Finance w Credit Agricole. – Cieszymy się również z tego, że coraz więcej firm chce wspólnie z nami rozwijać swój biznes. Udostępnianie klientom płatności ratalnych jest bardzo silnym impulsem rozwojowym i po prostu się opłaca. Więc razem możemy dawać klientom jeszcze więcej korzyści.