Voice Contact Center z nowym oddziałem w Rzeszowie

Zwiększenie zatrudnienia i otwarcie nowego biura w Rzeszowie to efekt intensywnego rozwoju spółki oraz poszerzenia portfolio klientów Voice Contact Center, z Grupy OEX.
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Spółka w 2022 roku rozpoczęła współpracę między innymi z TAURON Obsługa Klienta,  niemiecką marką meblową Loberon, siecią bezobsługowych wypożyczalni rowerów Nextbike oraz CCC.

Wybór Rzeszowa, jako kolejnej lokalizacji centrum operacyjnego, poprzedziliśmy badaniem potencjału rekrutacyjnego i możliwości pozyskiwania specjalistów do obsługi w języku polskim, ale również w językach obcych. Podobnie jak w przypadku Lublina, gdzie działają już 2 nasze centra, Rzeszów przyciąga wielu studentów, dla których praca w contact center[2] jest atrakcyjna ze względu na elastyczność i możliwość dostosowania grafiku. Oferujemy również wiele szkoleń, które pozwalają szybko poznać specyfikę naszych systemów i technologii.  – tłumaczy Krzysztof Banaś, Operations & Client Director w VCC.

Wynajęty na centrum operacyjne lokal o powierzchni 330 m2 usytuowany jest w ścisłym centrum Rzeszowa, w Karowa Office przy ul. Rejtana. Pomieszczenia są odnowione i zaaranżowane na potrzeby contact center.

Chcemy być atrakcyjnym pracodawcą, dlatego staramy się, aby powierzchnie biurowe i operacyjne odpowiadały wymaganiom zatrudnionych osób oraz przyciągały pracowników, którzy identyfikują się z naszą kulturą organizacyjną i zostaną z nami na dłużej. Ważne jest dla nas, aby contact center nie było zatłoczonym open space, ale było nowoczesne, funkcjonalne i zapewniało komfort pracy konsultantom. Chcemy, aby nasi pracownicy mieli przestrzeń, wygodne pomieszczenia socjalne oraz strefę relaksu. – dodaje Krzysztof Banaś.

W planie jest powiększanie rzeszowskiego oddziału oraz rekrutacja kolejnych konsultantów. Aktualnie przygotowano 50 stanowisk operacyjnych. Voice Contact Center posiada również biura w Warszawie, Łodzi, oraz w Lublinie. Wraz z nowo otwartym biurem w Rzeszowie, firma dysponuje 915 stanowiskami contact center i współpracuje z blisko 1500 specjalistami. Od momentu rozpoczęcia pandemii spółka wprowadziła model pracy zdalnej, a potem hybrydowej.

Praca zdalna była początkowo koniecznością, a później stała się popularną, a często wręcz pożądaną przez konsultantów formą realizacji usług. Wdrożyliśmy takie rozwiązania z powodu pandemii, ale obecnie postrzegamy taki model jako oczekiwany przez pracowników, a jednocześnie wydajny i skuteczny. Zwiększa to również naszą elastyczność i możliwość szybkiego zwiększania skali operacyjnej. Gdy jest to możliwe i akceptowane przez naszych klientów, staramy się taką możliwość zapewniać. Kluczową wartością, jaką kierujemy się we współpracy z naszymi klientami jest jakość i bezpieczeństwo świadczonych usług, co wymaga wdrożenia odpowiednich standardów pracy zdalnej – tłumaczy Krzysztof Banaś.

Praca zdalna była jednym z zagadnień poruszonych w badaniu przeprowadzonym przez VCC wśród menadżerów odpowiedzialnych w swoich organizacjach za obszar CX[3]. Z opublikowanego przez spółkę raportu Trendów Customer Experience[1] wynika, że respondenci są zgodni co do faktu, że ten model współpracy pozostanie w zespołach obsługi klienta. Ponad 50% ankietowanych wskazało, że przyjmie się na stałe. Pozostali łączyli możliwość pracy zdalnej z takimi czynnikami jak wyniki konsultanta, praca zmianowa, czy okoliczności takie jak pandemia.

Słownik
1. Customer Experience. to suma wszystkich doświadczeń jakie klient ma z naszą firmą we wszystkich możliwych kanałach kontaktu i punktach styku…
2. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
3. CX. Zobacz customer experience. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share 0


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *