Pracodawca nagrodzony prestiżowym certyfikatem planuje kolejne zatrudnienia

Światowy lider w zakresie spersonalizowanej i wielokanałowej obsługi klienta, firma Teleperformance, nagrodzona prestiżowym certyfikatem Great Place to Work drugi raz z rzędu, planuje poszerzyć swój zespół o blisko 400 pracowników do końca 2022 roku.

Znany na całym świecie program certyfikacji oraz rankingów Great Place to Work wyróżnia rygorystyczny, bo oparty na danych ilościowych, model oceny doświadczenia pracowników w miejscu pracy. W przypadku Teleperformance badanie uwzględnia spostrzeżenia szerokiej grupy, liczącej ponad 1200 pracowników o zróżnicowanych profilach, zlokalizowanych w różnych miastach i zajmujących się rozmaitymi projektami.

– Pracownicy są dla naszej organizacji najważniejsi, dlatego dbamy o nich i dlatego tak istotne jest zbieranie opinii szerokiego gremium. Daje nam to możliwość faktycznego zrozumienia panujących nastrojów i odpowiedzenia na głos większości – tłumaczy Łukasz Gębski, prezes Teleperformance Polska.

Rozmowy z zespołem i otwarta komunikacja to ważne elementy kultury organizacyjnej firmy, w której wiele działań podejmowanych jest z inicjatywy samych pracowników.

– Organizujemy spotkania z pracownikami, rozmawiamy na temat tego, co działa, a czego im brakuje w organizacji. Często na podstawie ich sugestii wprowadzamy zmiany czy nowe usprawnienia. Za każdym razem jesteśmy otwarci na sugestie, komentarze, uwagi, i to nie tylko te pozytywne – dodaje Dominika Śliżewska-Wróbel, HR Director w Teleperformance Polska.

Oprócz wsparcia w postaci wspomnianej kultury słuchania pracownicy Teleperformance mogą liczyć na różne benefity. Należą do nich m.in. opieka medyczna wraz z dostępem do całodobowej pomocy psychologicznej, szeroki wachlarz szkoleń i programów edukacyjnych, inicjatywy wellbeingowe czy elastyczny czas pracy, z którego szczególnie chętnie korzystają zatrudnieni w firmie studenci. Z inicjatywy pracowników organizowanych jest też wiele zajęć pozapracowych, w tym programy wolontariackie treningi i turnieje sportowe.

Obecnie Teleperfomance zatrudnia ponad 420 tysięcy pracowników na świecie, w tym ponad 1700 osób w Polsce: w Warszawie, Katowicach i Krakowie. Do końca 2022 roku planowane jest poszerzenie zespołu nawet o 400 osób. Poszukiwani są kandydaci z dobrą znajomością języków obcych, zwłaszcza niemieckiego, angielskiego, francuskiego i języków nordyckich.

Teleperformance, koncentrując się na dostarczaniu wyjątkowych usług biznesowych, zapewnia zintegrowane podejście OneOffice, obejmujące zarządzanie doświadczeniami klientów, usługi back-office i optymalizację procesów biznesowych. Kompleksowe portfolio rozwiązań pomaga organizacjom różnej wielkości zwiększyć wydajność biznesową, a także poprawić lojalność klientów. Wszystko to poprzez zrównoważenie zaawansowanych technologicznie rozwiązań z podejściem skoncentrowanym na człowieku.

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *