Telemarketerzy z chmury, czy to recepta na zwiększenie skali?

Kolejny odcinek podcastu Rzecz o Kliencie już jest!

Wyobraźcie sobie, że z dnia na dzień potrzebujecie trzykrotnie zwiększyć zespół telemarketerów do obsługi spodziewanego dużego piku na Waszej infolinii. System contact center[1] oczywiście poradzi obie ze wzmożonym ruchem, ale co z ludźmi? Przecież ich nie sklonujemy… chociaż dzisiejszy przykład pokaże, że można ich przenieść do chmury. Nie dosłownie rzecz jasna, ale o tym opowie kolejny gość podcastu „Rzecz o kliencie” – Victor Stanescu, dyrektor sprzedaży w Teleperformance Polska.

Słownik
1. System contact center. (nazywany także systemem call center) to rozwiązanie informatyczne, system komputerowy, który zapewnia poprawne kolejkowanie i kierowanie przychodzących połączeń…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

K2 Podcast: Empatia i obsługa klienta

Mówienie o tym, co nam leży na sercu to umiejętność, która pełni dwie kluczowe dla naszego szczęścia funkcje. Po pierwsze: pozwala nam uwolnić emocje, które w sobie gromadzimy, a po drugie: pozwala nam budować zdrowe i autentyczne relacje z innymi - na przykład z klientami lub współpracownikami.
Czytaj więcej

K2 Podcast: Sharing economy w obsłudze klienta?

Budowanie doskonałego Customer Experience od zawsze wymagało zasobów. Czasem zasobem są technologie, czasem ludzie. Ale skąd brać ludzi, którzy albo nie chcą pracować, albo chcą, ale nie mają tyle czasu, by pracy na słuchawce poświęcić się w całości?
Czytaj więcej
1

K2 Podcast: Potrzebujemy personal brandingu czy jednak reputacji?

Doradzaniem w zakresie budowania własnego wizerunku profesjonalisty zajmuje się wiele osób. Ale chyba pierwszy raz mówi ktoś, że to nie wizerunek, lecz reputacja czyni z Ciebie rzetelnego człowieka, któremu można zaufać. Jak to jest faktycznie? Zapytaliśmy o to Ewę Wilmanowicz, ekspertkę ds. budowania reputacji właśnie.