Sitel Polska w nowym biurze w Gdańsku

Firma Sitel Polska, jeden z międzynarodowych dostawców rozwiązań w zakresie obsługi klienta, wynajęła ponad 1,7 tys. m kw. w biurowcu Format w Gdańsku. Umowa z deweloperem biurowca, firmą Torus, podpisana została na okres 62 miesięcy. Nowe biuro Sitel Polska mieścić się będzie na drugim piętrze biurowca Format. Pierwsi pracownicy pojawią się w nim w październiku 2022 r.

O otwarciu nowego oddziału spółki Sitel informowaliśmy w czerwcu ub. roku.

– Wybór Gdańska na naszą drugą lokalizację okazał się strzałem w dziesiątkę. Rozpoczynaliśmy w podnajętym biurze w Arkońska Business Park. W celu realizacji ambitnych planów rozwoju oraz patrząc na rozwijający się świat i oczekiwania zespołu, szukaliśmy dla siebie nowoczesnego biura, świetnie zlokalizowanego, o wysokich standardach ekologicznego budownictwa, z niskim zużyciem energii oraz licznymi udogodnieniami dla pracowników. Obecna powierzchnia zakłada możliwość pracy dla 250 osób, ale jesteśmy pewni, że to nie koniec naszego rozwoju – mówi w rozmowie z portalem trójmiasto.pl, Monika Röhr-Łukasik, Country Director Poland, Sitel Group.

Sitel to dostawca rozwiązań dla firm w zakresie obsługi klienta, IT, helpdesku oraz telemarketingu. Firma łączy podejście projektowe z rozwiązaniami cyfrowymi, a z jej usług korzystają m.in. światowi liderzy branży technologicznej oraz e-commerce. W Polsce rozwija się od 2004 r. i zatrudnia obecnie ponad 1,3 tys. pracowników, a Gdańsk jest jej drugą lokalizacją w Polsce.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Efekt 500 plus call center

Włocławek pokazał skrajne przypadki wykorzystania pieniędzy z programu 500+. Matka trójki dzieci wraz ze swym konkubentem piła. Oboje trafili do Izby Wytrzeźwień. Opieką nad dziećmi miał zająć się brat matki. Następnego dnia – również i brat był pijany. Dziećmi miał się zająć dziadek dzieci – przyjechał pijany. Takich przypadków jest znacznie więcej. I co zaskakuje również nas – ma to w pewnym stopniu – choć jak się przekonaliśmy niewielkim - przełożenie na naszą branżę.
Czytaj więcej

ArchiDoc i Voice Contact Center z Grupy OEX cyfryzuje sektor medyczny

Po osiągnięciu mocnej pozycji w bankach, firmach ubezpieczeniowych i telekomach ArchiDoc intensyfikuje ekspansję w sektorze medycznym. W tym celu powołał spółkę, która zaoferuje podmiotom z branży ochrony zdrowia kompleksowe wsparcie w procesie wdrażania Elektronicznej Dokumentacji Medycznej, połączone z obsługą archiwum papierowego i obsługą kontaktu z pacjentem.
Czytaj więcej

Firmy ubezpieczeniowe cyfryzują obsługę klienta

Ubezpieczyciele na coraz większą skalę wdrażają rozwiązania usprawniające proces obsługi klientów. Firmy z tego sektora inwestują nie tylko w nowe technologie, ale także w know how umożliwiające optymalizację działalności operacyjnej, m.in. w obszarze przepływu informacji.