Systell niezmiennie jest jedynym w Polsce partnerem 3CX o najwyższym statusie współpracy, a zdobycie tego prestiżowego statusu nie jest łatwym wyczynem. Aby zostać Tytanowym Partnerem rozwiązań 3CX, trzeba corocznie dystrybuować licencje 3CX z najwyższą jakością. Doświadczenie Systell w zakresie rozwiązań zintegrowanych z 3CX i wsparcie Klientów, to tylko dwa czynniki, które doprowadziły do tego osiągnięcia.
Najbardziej wyspecjalizowany Partner 3CX na polskim rynku
Systell od blisko 20 lat jest dostawcą zaawansowanych, cyfrowych systemów Call i Contact Center[1] dla polskich przedsiębiorstw. Celem firmy jest zwiększanie skuteczność komunikacji i efektywności działów obsługi klienta. Codziennie przez systemy Systell realizowanych jest ponad 1 500 000 połączeń, nie licząc kontaktów za pomocą mail, sms, live chat[2], formularzy web, faks, voice sms czy facebook. Firma przykłada ogromną wagę do zaangażowania w rozwój działalności swoich klientów. Swoje narzędzia dostosowuje do indywidualnych potrzeb każdego z nich.
Partnerstwo z 3CX jest ważnym aspektem w działalności firmy Systell. Dzięki niemu, firma może dostarczać na rynek polski najlepszą jakość. Stawiając na współpracę z liderami z branży telekomunikacyjnej, dostarczają najnowsze rozwiązania technologiczne, które są najczęściej wybierane przez firmy na całym świecie.
– Jesteśmy niezmiernie dumni, z tego, że możemy reprezentować 3CX w Polsce. To osiągnięcie jest najlepszym dowodem na to, że nasz zespół ma największe w Polsce doświadczenie w konfigurowaniu wirtualnej centrali 3CX i najlepszy zespół specjalistów w tej dziedzinie! Dlatego z tego miejsca chciałbym podziękować całemu Zespołowi za zaangażowanie i realizację wszystkich wdrożeń.
Naszą misją jest udostępnienie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych 3CX firmom w Polsce, które chcą ewoluować w kierunku telefonii nowej generacji. W firmach, pomagamy zaplanować pełną strategię komunikacji. Dlatego oprócz central telefonicznych, oferujemy pełne oprogramowanie Contact Center dedykowane do efektywnej obsługi klienta. – powiedział Tomasz Kozłowski Manager IT Działu Utrzymania Systell.
– Ogromne gratulacje dla firmy Systell za uzyskanie poziomu Titanium, najwyższego poziomu Partnera 3CX już czwarty rok z rzędu!! Chcielibyśmy raz jeszcze podziękować za poświęcenie i zaangażowanie w produkt 3CX. Świętujemy rekord, który firma Systell właśnie ustanowiła i nie możemy się doczekać, kiedy przekroczy kolejną linię mety! – mówi Kyriakos Tjionis, Account Manager – Eastern Europe w 3CX.