Szpital we Włocławku z contact center od Eversis

W poniedziałek (1.08) wystartuje contact center w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym we Włocławku. Telefoniczną rejestrację pacjentów będzie obsługiwało sześć osób. Konsultanci infolinii będą rejestrować pacjentów do wszystkich poradni specjalistycznych działających przy szpitalu, chociaż numery poradni nadal będą działały.
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

– Utworzenie Call Center[1] jest kolejnym krokiem do tego, aby poprawić świadczone przez szpital usługi. Pacjenci będą mogli dodzwonić się, na numer, który jest dedykowany specjalnie dla nich – mówi Barbara Trzaska, dyrektor ekonomiczny Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku w rozmowie dla portalu Nasze Miasto.

Dostawcą oprogramowania jest firma Eversis, która złożyła – jako jedyna – swoją ofertę na kwotę 248 780 zł netto, w skład której wchodzi instalacja i wdrożenie systemu rejestracji pacjentów oraz szkolenia w kwocie 207 317 zł netto oraz rozbudowa i rekonfiguracja istniejącej infrastruktury pod potrzeby oferowanego systemu w kwocie 41 463 zł netto.

– Zaczniemy dopiero wdrażać ten system. Będziemy mieli możliwość analizowania na bieżąco, ile jest przyjętych rozmów, kto czeka na połączenie. Rejestratorka będzie widziała kto dzwonił, więc jak tylko znajdzie chwilę czasu, to oddzwoni na ten numer telefonu. Będziemy też widzieć, czy każdy pacjent, który chciał zadzwonić do szpitala i się zarejestrować, został obsłużony. Chcemy, żeby mieszkańcy Włocławka i okolic mieli ułatwiony dostęp do rejestracji do specjalistów – mówi Barbara Trzaska.

System, zgodnie z przekazanymi informacjami, będzie kolejkował dzwoniących podając im ich numer w kolejności na IVR[3] oraz otrzyma po zarejestrowaniu przez pracownika contact center[2] wiadomość SMS o terminie wizyty i przed samą wizytą – przypomnienie o niej również w formie wiadomości SMS.

System został sfinansowany z dotacji pochodzącej z Fundacji Anwil działającej przy włocławskiej spółce Anwil (Grupa Orlen).

– Działania związane z troską o zdrowie mieszkańców Włocławka od wielu lat wpisane są w społeczną odpowiedzialność ANWILU. Okres pandemii i wzmożonej aktywności pracy medyków stworzył dodatkową potrzebę wsparcia, na którą nasza Fundacja i spółka ANWIL konsekwentnie reagują. Przekazana kwota to największa darowizna na rzecz jednego, indywidualnego odbiorcy w ramach celowej pomocy. Jestem przekonana, że powstały system rejestracji będzie pomocny nie tylko w obecnym, trudnym okresie, ale także w kolejnych latach poprawi komfort kontaktu pacjentów z włocławskim szpitalem – mówiła w rozmowie z portalem Narze Miasto, Agnieszka Żyro, prezes Zarządu ANWIL SA.

Przetarg rozstrzygnięty został 19 maja br., a uruchomienie contact center planowane jest na 1 sierpnia br. Co ciekawe – szpital w SWZ wskazał, że oferowany system musi umożliwiać pracę minimum 30 operatorów.

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
3. IVR. system teleinformatyczny umożliwiający interaktywną obsługę połączeń przychodzących. Klient przechodzący przez drzewo IVR po wysłuchaniu nagranych wcześniej komunikatów dźwiękowych…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *