Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

2,5G

standard sieci komórkowych drugiej generacji, w których zaimplementowano funkcje wspomagające pakietową komutację danych. Sieci 2.5G uważane są za element ewolucji pomiędzy sieciami drugiej i trzeciej generacji. Do sieci 2.5G zalicza się na przykład sieci GPRS/EDGE, które budowane są na podstawie istniejących sieci GSM (2G), ale dzięki technologiom wspomagającym pakietowe przesyłanie danych oferują usługi dostępne w sieciach 3G (w sieciach trzeciej generacji usługi te oferowane są z lepszą jakością). Dodatkowo sieć szkieletowa budowana dla potrzeb implementacji technologii GPRS/EDGE może być także używana przez sieci UMTS (3G), co umożliwia współistnienie sieci 2G i 3G oraz stopniową ewolucję istniejących sieci pomiędzy tymi standardami.

Medallia awansuje dwie Polki w strukturach organizacji

Polki umacniają swoje pozycje na stanowiskach kierowniczych w firmie Medallia – Agnieszka May-Sadowska została mianowana na stanowisko Senior Vice President i będzie zarządzała całym regionem Europy, natomiast na stanowisko Vice President International Marketing awansowała Marta Kin.

Medallia specjalizuje się w CX[3] (Customer Experience), czyli tworzeniu pozytywnych wrażeń konsumentów oraz pracowników (EX – Employee Experience[1]). Rosnące zainteresowanie europejskiego biznesu w tym obszarze stworzyło potrzebę nie tylko rozbudowania lokalnego zespołu, ale również umocnienia pozycji doświadczonych ekspertów w strukturach organizacji.

Agnieszka May-Sadowska objęła stanowisko Senior Vice President Europe w firmie Medallia. Agnieszka May-Sadowska na co dzień mieszka w Wiedniu (Austria) skąd sprawuje kontrolę nad tworzeniem strategii biznesowych, definiowaniu i realizacji modeli sprzedaży G2M na dojrzałych i wschodzących rynkach w Europie, w zakresie globalnego oprogramowania dla przedsiębiorstw, rozwiązań i usług opartych na SaaS[2] i chmurze. W marcu 2020 roku Agnieszka zasiliła szeregi Medallia, obejmując stanowisko wiceprezes firmy w Europie Północnej, Centralnej i Wschodniej.

– Customer Experience oraz Employee Experience mają ogromny wpływ na kondycję biznesu. Ustawiczne zbieranie informacji, wnikliwa analiza oraz dynamiczne wdrażanie zmian wpływają nie tylko na budowanie poziomu konkurencyjności firmy, ale również na umacnianie relacji z klientami i pracownikami. Cieszę się, że firmy w Europie – i również w Polsce – doceniają potencjał CX oraz EX i coraz chętniej podejmują działania, których celem jest wielopoziomowa poprawa doświadczeń klienta, konsumenta i pracownika – komentuje Agnieszka May-Sadowska Senior Vice President Europe w firmie Medallia.

Marta Kin sprawująca wcześniej funkcję Dyrektor Marketingu w obszarze EMEA awansowała na Vice President International Marketing. Teraz będzie zajmowała się strategicznym rozwojem działań marketingowych w regionach EMEA, LATAM i APAC, koncentrując się na generowaniu popytu, komunikacji, public relations i współpracy z partnerami zewnętrznymi. Marta posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach managerskich oraz kierowniczych, zarówno w zarządzaniu zespołem, jak i całym regionem Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Wcześniej pracowała w firmach Verint, Avaya, Nortel oraz Commvault.

Słownik
1. Employee Experience. suma doświadczeń i wrażeń pracownika, które zgromadził w czasie pracy firmie, w wyniku kontaktów z przełożonymi, kadrą kierowniczą, podwładnymi i współpracownikami. Wszystko to,…
2. SaaS. Zobacz Software as a Service.
3. CX. Zobacz customer experience.
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

E-eksport to przyszłość i szansa na rozwój dla polskich firm

Rusza kampania informacyjna firmy e-point SA skierowana do przedsiębiorców zainteresowanych wejściem na zagraniczny rynek B2B za pomocą e-commerce. Oprócz zbioru praktycznych informacji w formacie darmowego ebooka, równolegle publikowana będzie seria wywiadów z ekspertami i ekspertkami z zakresu prawa, handlu elektronicznego czy różnic kulturowych, aby pomóc przedsiębiorcom w przygotowaniu odpowiedniej strategii sprzedaży zagranicznej.
Czytaj więcej

Unified Factory podbija Afrykę

Polskie marki coraz częściej spoglądają w kierunku Afryki, bo stopa zwrotu, jak donosi raport McKinsey, jest najwyższa wśród krajów rozwijających się. Po spektakularnym sukcesie firm produkcyjnych – Ursusa, Mokate czy Inglot pora na spółki technologiczne, takie jak Unified Factory.