Cisco AppDynamics Cloud, dostarczy doświadczenia cyfrowe

Podczas tegorocznej edycji Cisco Live firma zaprezentowała AppDynamics Cloud. Nowa platforma umożliwia dostarczanie wyjątkowych doświadczeń cyfrowych poprzez korelowanie danych telemetrycznych na masową skalę z każdego środowiska chmurowego. Wykorzystuje wgląd w chmurę, aby rozwiązywać problemy z wydajnością aplikacji mając na uwadze kontekst biznesowy i na tej podstawie formułuje wnioski i sugeruje podjęcie konkretnych czynności.

AppDynamics Cloud maksymalizuje wyniki biznesowe i poprawia doświadczenia klientów poprzez ciągłą optymalizację aplikacji działających w chmurze. Dzięki inteligentnym działaniom przyspiesza proces wykrywania i rozwiązywania problemów z wydajnością zanim zaszkodzą biznesowi lub marce. Ochrona inwestycji jest pochodną ciągłej integracji danych zgodnie ze standardami OpenTelemetry i partnerstw technologicznych z dostawcami chmury. 

Platforma umożliwia współpracę pomiędzy zespołami, w tym DevOps i innymi interesariuszami biznesowymi, aby osiągnąć pożądane rezultaty w ramach wymogów jakości usług (service-level objectives – SLOs) oraz celów organizacji. Podczas, gdy wiele organizacji wciąż wykorzystuje tradycyjne rozwiązania do obsługi kluczowych procesów i systemów umożliwiających generowanie przychodu, nowoczesne aplikacje biznesowe są coraz częściej tworzone z wykorzystaniem inicjatyw DevOps i muszą wspierać rozproszone architektury oraz usługi. Ten przyspieszony przez pandemię trend dał początek rewolucji w doświadczeniach konsumentów i użytkowników końcowych. Praca w trybie hybrydowym tylko to nasiliła. 

Aby móc dostarczać spójne, niezawodne doświadczenia cyfrowe, których obecnie oczekują konsumenci i użytkownicy końcowi, zespoły IT muszą monitorować i zarządzać zmieniającymi się dynamicznie zależnościami pomiędzy aplikacjami w ramach infrastruktury, mikrousług, kontenerów i interfejsów programowania aplikacji. Wykorzystują do tego celu wewnętrzne zasoby IT, liczne chmury, usługi świadczone w modelu SaaS[1] i rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo. Tradycyjne podejście do monitoringu nie zdaje egzaminu w wysoce złożonym i dynamicznym ekosystemie. 

AppDynamics Cloud bez problemu przetwarza ogrom danych, wydarzeń, logów i śladów generowanych w tym środowisku – włączając w to sieć, bazy danych, storage, kontenery, bezpieczeństwo i usługi chmurowe – aby poznać obecny stan zasobów IT aż do poziomu użytkownika końcowego. Ta wiedza pozwala zoptymalizować koszty, zmaksymalizować przychód z transakcji i zabezpieczyć użytkowników oraz dane organizacji. 

– Zbudowana od podstaw z możliwością obserwacji chmury, AppDynamics Cloud skupia się na rzeczywistych wynikach, dzięki czemu problemy zostają naprawione, gdy tylko się pojawią — lub nawet przed ich wystąpieniem — klienci mogą się także upewnić, że usługi cyfrowe oferują dokładnie to, czego chcą użytkownicy – mówi Liz Centoni, EVP, Chief Strategy Officer i Dyrektor Generalna obszaruaplikacji w Cisco. 

Obecni klienci AppDynamics mogą dokonać aktualizacji do AppDynamics Cloud i usprawnićzarządzanie wydajnością aplikacji albo korzystać z obu rozwiązań jednocześnie. AppDynamics Cloud wspiera działające w chmurze, zarządzalne środowiska Kubernetes w ramach Amazon Web Services (AWS). W przyszłości zaplanowano rozszerzenia dla Microsoft Azure, Google Cloud Platform i innych dostawców usług chmurowych. 

Branża odzieżowa jest bardziej złożona, dynamiczna i konkurencyjna niż kiedykolwiek wcześniej. Każdy aspekt działalności — od zaopatrzenia przez sprzedaż i obsługę klienta — musi funkcjonować bez zastrzeżeń, ponieważ nawet najmniejsze opóźnienie może mieć ogromny wpływ zarówno na procesy produkcyjne, jak i możliwość dokonywania zakupów online. Niezbędne jest posiadanie pełnego wglądu w każdy zakamarek operacji, aby upewnić się, że wszystko działa płynnie, co zwykle łatwiej powiedzieć niż zrobić. – mówi Tim Masey, wiceprezes Carhartt ds. infrastruktury IT i bezpieczeństwa.

– Jesteśmy liderem na rynku technologii ubezpieczeniowych, a ponad 80% naszych klientów działa w chmurze. Obsługiwane przez nas organizacje mogą mieć setki klientów, którzy oczekują, że nasz system będzie działał bez zarzutu przez cały czas. Jeśli identyfikacja i rozwiązanie problemu trwa długo, może to wpłynąć na ich działalność i doświadczenia użytkowników. Jesteśmy zobowiązani do przestrzegania umów dotyczących poziomu świadczonych usług (SLA), więc znalezienie nowych sposobów identyfikacji i rozwiązywania problemów w krótszym czasie ma ogromne znaczenie. – komentuje Vincent Lamonde, dyrektor ds. operacji w chmurze, Insurity.

– Dla nas jako dostawcy emerytur konieczne jest, aby każdy system, komponent i aplikacja działały bez zarzutu. Nasi klienci nie powinni czekać na znalezienie potrzebnych informacji ani[2] wielokrotnie odświeżać aplikacji, która jest nieoczekiwanie niedostępna. Architektura oparta wyłącznie na chmurze może być bardzo złożona i skomplikowana. Potrzebowaliśmy większej widoczności i kontroli nad każdym aspektem środowiska IT, ponieważ nawet godzina przestoju negatywnie wpływa na naszych klientów. – dodaje Peter Hvedstrup Jensen, dyrektor ds. operacji IT, Velliv.

Słownik
1. SaaS. Zobacz Software as a Service. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share 0
2. ani. inaczej Automatic Number Identification lub caller id – numer telefonu dzwoniącego. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *