Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

2,5G

standard sieci komórkowych drugiej generacji, w których zaimplementowano funkcje wspomagające pakietową komutację danych. Sieci 2.5G uważane są za element ewolucji pomiędzy sieciami drugiej i trzeciej generacji. Do sieci 2.5G zalicza się na przykład sieci GPRS/EDGE, które budowane są na podstawie istniejących sieci GSM (2G), ale dzięki technologiom wspomagającym pakietowe przesyłanie danych oferują usługi dostępne w sieciach 3G (w sieciach trzeciej generacji usługi te oferowane są z lepszą jakością). Dodatkowo sieć szkieletowa budowana dla potrzeb implementacji technologii GPRS/EDGE może być także używana przez sieci UMTS (3G), co umożliwia współistnienie sieci 2G i 3G oraz stopniową ewolucję istniejących sieci pomiędzy tymi standardami.

Cisco AppDynamics Cloud, dostarczy doświadczenia cyfrowe

Podczas tegorocznej edycji Cisco Live firma zaprezentowała AppDynamics Cloud. Nowa platforma umożliwia dostarczanie wyjątkowych doświadczeń cyfrowych poprzez korelowanie danych telemetrycznych na masową skalę z każdego środowiska chmurowego. Wykorzystuje wgląd w chmurę, aby rozwiązywać problemy z wydajnością aplikacji mając na uwadze kontekst biznesowy i na tej podstawie formułuje wnioski i sugeruje podjęcie konkretnych czynności.

AppDynamics Cloud maksymalizuje wyniki biznesowe i poprawia doświadczenia klientów poprzez ciągłą optymalizację aplikacji działających w chmurze. Dzięki inteligentnym działaniom przyspiesza proces wykrywania i rozwiązywania problemów z wydajnością zanim zaszkodzą biznesowi lub marce. Ochrona inwestycji jest pochodną ciągłej integracji danych zgodnie ze standardami OpenTelemetry i partnerstw technologicznych z dostawcami chmury. 

Platforma umożliwia współpracę pomiędzy zespołami, w tym DevOps i innymi interesariuszami biznesowymi, aby osiągnąć pożądane rezultaty w ramach wymogów jakości usług (service-level objectives – SLOs) oraz celów organizacji. Podczas, gdy wiele organizacji wciąż wykorzystuje tradycyjne rozwiązania do obsługi kluczowych procesów i systemów umożliwiających generowanie przychodu, nowoczesne aplikacje biznesowe są coraz częściej tworzone z wykorzystaniem inicjatyw DevOps i muszą wspierać rozproszone architektury oraz usługi. Ten przyspieszony przez pandemię trend dał początek rewolucji w doświadczeniach konsumentów i użytkowników końcowych. Praca w trybie hybrydowym tylko to nasiliła. 

Aby móc dostarczać spójne, niezawodne doświadczenia cyfrowe, których obecnie oczekują konsumenci i użytkownicy końcowi, zespoły IT muszą monitorować i zarządzać zmieniającymi się dynamicznie zależnościami pomiędzy aplikacjami w ramach infrastruktury, mikrousług, kontenerów i interfejsów programowania aplikacji. Wykorzystują do tego celu wewnętrzne zasoby IT, liczne chmury, usługi świadczone w modelu SaaS[1] i rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo. Tradycyjne podejście do monitoringu nie zdaje egzaminu w wysoce złożonym i dynamicznym ekosystemie. 

AppDynamics Cloud bez problemu przetwarza ogrom danych, wydarzeń, logów i śladów generowanych w tym środowisku – włączając w to sieć, bazy danych, storage, kontenery, bezpieczeństwo i usługi chmurowe – aby poznać obecny stan zasobów IT aż do poziomu użytkownika końcowego. Ta wiedza pozwala zoptymalizować koszty, zmaksymalizować przychód z transakcji i zabezpieczyć użytkowników oraz dane organizacji. 

– Zbudowana od podstaw z możliwością obserwacji chmury, AppDynamics Cloud skupia się na rzeczywistych wynikach, dzięki czemu problemy zostają naprawione, gdy tylko się pojawią — lub nawet przed ich wystąpieniem — klienci mogą się także upewnić, że usługi cyfrowe oferują dokładnie to, czego chcą użytkownicy – mówi Liz Centoni, EVP, Chief Strategy Officer i Dyrektor Generalna obszaruaplikacji w Cisco. 

Obecni klienci AppDynamics mogą dokonać aktualizacji do AppDynamics Cloud i usprawnićzarządzanie wydajnością aplikacji albo korzystać z obu rozwiązań jednocześnie. AppDynamics Cloud wspiera działające w chmurze, zarządzalne środowiska Kubernetes w ramach Amazon Web Services (AWS). W przyszłości zaplanowano rozszerzenia dla Microsoft Azure, Google Cloud Platform i innych dostawców usług chmurowych. 

Branża odzieżowa jest bardziej złożona, dynamiczna i konkurencyjna niż kiedykolwiek wcześniej. Każdy aspekt działalności — od zaopatrzenia przez sprzedaż i obsługę klienta — musi funkcjonować bez zastrzeżeń, ponieważ nawet najmniejsze opóźnienie może mieć ogromny wpływ zarówno na procesy produkcyjne, jak i możliwość dokonywania zakupów online. Niezbędne jest posiadanie pełnego wglądu w każdy zakamarek operacji, aby upewnić się, że wszystko działa płynnie, co zwykle łatwiej powiedzieć niż zrobić. – mówi Tim Masey, wiceprezes Carhartt ds. infrastruktury IT i bezpieczeństwa.

– Jesteśmy liderem na rynku technologii ubezpieczeniowych, a ponad 80% naszych klientów działa w chmurze. Obsługiwane przez nas organizacje mogą mieć setki klientów, którzy oczekują, że nasz system będzie działał bez zarzutu przez cały czas. Jeśli identyfikacja i rozwiązanie problemu trwa długo, może to wpłynąć na ich działalność i doświadczenia użytkowników. Jesteśmy zobowiązani do przestrzegania umów dotyczących poziomu świadczonych usług (SLA), więc znalezienie nowych sposobów identyfikacji i rozwiązywania problemów w krótszym czasie ma ogromne znaczenie. – komentuje Vincent Lamonde, dyrektor ds. operacji w chmurze, Insurity.

– Dla nas jako dostawcy emerytur konieczne jest, aby każdy system, komponent i aplikacja działały bez zarzutu. Nasi klienci nie powinni czekać na znalezienie potrzebnych informacji ani[2] wielokrotnie odświeżać aplikacji, która jest nieoczekiwanie niedostępna. Architektura oparta wyłącznie na chmurze może być bardzo złożona i skomplikowana. Potrzebowaliśmy większej widoczności i kontroli nad każdym aspektem środowiska IT, ponieważ nawet godzina przestoju negatywnie wpływa na naszych klientów. – dodaje Peter Hvedstrup Jensen, dyrektor ds. operacji IT, Velliv.

Słownik
1. SaaS. Zobacz Software as a Service.
2. ani. inaczej Automatic Number Identification lub caller id – numer telefonu dzwoniącego.
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Inperly – wirtualny oddział przyszłości od Billennium

Billennium, polska spółka dostarczająca rozwiązania oraz usługi IT dla biznesu, prezentuje In person, remotly, czyli w skrócie – Inperly. Inperly to łatwa we wdrożeniu platforma do wielokanałowej komunikacji, umożliwiająca bezpośredni kontakt pomiędzy firmą a klientem, nawet w przypadku zamknięcia placówek stacjonarnych.