Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Widok 360

Widok 360 stopni na klienta to koncepcja polegająca na możliwości przeglądania i analizowania wszystkich danych, jakie posiadasz na temat każdego pojedynczego klienta w jednym miejscu.

Przy tak dużej ilości danych tworzonych i gromadzonych dla każdego z klientów, możliwość zebrania wszystkich źródeł w jednym miejscu daje Ci możliwość zapewnienia, że rozumiesz potrzeby, życzenia i obawy każdej osoby. W rzeczywistości jest to jednak bardziej skomplikowane.

Hiszpania zmienia prawo, by ograniczyć czas oczekiwania na połączenie z konsultantem

Hiszpański legislator zobowiązał firmy telekomunikacyjne do utrzymywania darmowej infolinii działającej przez całą dobę we wszystkie dni w roku. Co więcej – każdy telefon będzie musiał być odebrany przez konsultanta (a nie bota!) w ciągu mniej niż 3 minut. Zabronione będzie także odsyłanie klientów do płatnych serwisów telefonicznych.

Choć nowe prawo dotyczy tylko firm, które dostarcza podstawowe usługi i media i działa tym samym w sektorze usług użyteczności publicznej to – zdaniem tamtejszych ekspertów – duży krok naprzód.

W przypadku, gdy firma zobligowana do prowadzenia infolinii nie zastosuje nowych wytycznych – może zostać obciążona karą od 150 do 10.000 Euro kary. Ale gdy zwłoka w opóźnieniu dzwoniącego skończy się np. niebezpiecznym wypadkiem – kara automatyczne rośnie do 100.000 Euro.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Co trzeci Polak doświadczył naruszenia danych osobowych

Co trzeciego Polaka dotknęły negatywne konsekwencje związane z naruszeniem danych osobowych – wynika z badania Fundacji Wiedza To Bezpieczeństwo „Co wiemy o ochronie danych”. Często są to niechciane telefony lub e-maile z ofertami, ale zdarzają się także próby wyłudzeń kredytów. 90 proc. respondentów podkreśla, że są świadomi zagrożeń, ale mimo to w wielu przypadkach za utratę danych odpowiadają niedopatrzenia i brak świadomości samych użytkowników.
Czytaj więcej

UOKiK chce ograniczyć koszty pozaodsetkowe

UOKiK chce wprowadzenia do przepisów tarczy antykryzysowej dla przedsiębiorstw wprowadzenia zmniejszonej maksymalnej antykryzysowej wysokości pozaodsetkowej kosztów kredytów konsumenckich.…
Czytaj więcej

ITI Neovision z rekompensatą publiczną

ITI Neovision jest m.in. operatorem telewizji satelitarnej nc+. Postępowanie przeciwko spółce zostało wszczęte w grudniu 2015 r. m.in. po skargach konsumentów. Wykazało ono, że mogło dojść do nieprawidłowości przy zawieraniu lub przedłużaniu umów zawieranych na odległość, głównie przez telefon.