Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Widok 360

Widok 360 stopni na klienta to koncepcja polegająca na możliwości przeglądania i analizowania wszystkich danych, jakie posiadasz na temat każdego pojedynczego klienta w jednym miejscu.

Przy tak dużej ilości danych tworzonych i gromadzonych dla każdego z klientów, możliwość zebrania wszystkich źródeł w jednym miejscu daje Ci możliwość zapewnienia, że rozumiesz potrzeby, życzenia i obawy każdej osoby. W rzeczywistości jest to jednak bardziej skomplikowane.

ZUS chwali się sukcesami na rzecz obywateli Ukrainy

Zakład Ubezpieczeń Społecznych pochwalił się wczoraj sukcesami w zakresie pomocy uchodźcom z Ukrainy. 12 tysięcy profili zaufanych, 22 tys. wniosków o świadczenie 500+ to wynik jaki ZUS osiągnął na Stadionie Narodowym w Warszawie.

– W tych trudnych okolicznościach związanych z agresją Rosji na Ukrainę za nasz obowiązek uznaliśmy wspieranie uchodźców zarówno poprzez inicjatywy charytatywne, jak i odpowiednio dopasowane produkty. Bardzo dziękuję wszystkim zaangażowanym w obsługę obywateli Ukrainy na PGE Narodowym. Było to dla nas duże wyzwanie, ale jesteśmy bankiem rozwiniętym technologicznie, dlatego nie ma dla nas rzeczy niemożliwych. Otrzymanie PESEL, otwarcie konta i złożenie wniosku o świadczenia w jednym miejscu to niewątpliwie jedno z najważniejszych udogodnień dla obywateli Ukrainy. Cieszę się, że wspólnie z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych mieliśmy swój udział w ułatwieniu im pobytu w Polsce – podkreśla Iwona Duda, prezes zarządu PKO Bank Polski S.A.

PKO BP razem z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych prowadzili w całej Polsce kilkadziesiąt punktów, w których obywatele Ukrainy mogli uzyskać pomoc w zakresie usług oferowanych przez ZUS. Dodatkowo mogli założyć bezpłatny rachunek bankowy w PKO BP.

Działania ZUS rozpoczęły się w weekend 26-27 marca 2022 r. podczas specjalnej akcji „Weekend dla Ukrainy”. Wówczas w około 300 miejscach w Polsce placówki ZUS były otwarte dla obywateli Ukrainy, którzy chcieli złożyć wniosek o „500 plus”. ZUS prowadzi przez cały czas także infolinię w języku ukraińskim i polskim w sprawie świadczeń rodzinnych dla obywateli Ukrainy.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Cyfryzacja państwa nabiera rozpędu

Program Operacyjny Polska Cyfrowa to główne źródło unijnych dotacji na budowę sieci szerokopasmowego internetu w Polsce. Zakończony w lutym konkurs przyniósł rekordowe efekty: operatorzy telekomunikacyjni zobowiązali się podłączyć do szybkiej sieci 1,3 mln gospodarstw domowych i blisko 10 tys. szkół.
Czytaj więcej

Telefon zaufania dla dzieci jest i go nie ma

Działająca od ponad 13 lat infolinia 111 116 prowadzona dotąd przez fundację „Dajemy Dzieciom Siłę” przestaje działać, bo Ministerstwo Zdrowia mimo ogłoszenia konkursu, otrzymania pięciu ofert podjęło decyzję o unieważnieniu przetargu, gdyż urzędnicy uznali, że żadna nie spełnia ich oczekiwań na prowadzenie telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży.
Czytaj więcej

Anna Streżyńska: Polski biznes i administracja zdały w ostatnim roku egzamin z cyfryzacji. Wciąż są jednak obszary do poprawki

Prawie 3,4 mln Polaków założyło od początku tego roku Profil Zaufany, który jest kluczem do e-usług administracji. Dane GUS pokazują z kolei, że w pandemicznym 2020 roku z usług administracji publicznej przez internet skorzystało już blisko 42 proc. Polaków w wieku 16–74 lata. Jak ocenia była minister cyfryzacji Anna Streżyńska, Polska robi w tym obszarze szybkie postępy, ale do nadrobienia wciąż jest wiele zaległości.