Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Sentiment analysis

(z ang.) analiza nastrojów to oparty na sztucznej inteligencji proces określania emocji i opinii klientów na podstawie słów kluczowych i cech mowy.

Thulium z inwestorem zewnętrznym

Spire Capital Partners zakupiło większościowy pakiet w Thulium, debiutując tym samym na polskim rynku. Choć to pierwsza inwestycja funduszu, to – jak zapewniają przedstawiciele – nie ostatnia.

– Spire Capital Partners jest w zaawansowanym procesie tworzenia pierwszego funduszu, którego inwestorami będą zarówno podmioty instytucjonalne jak i prywatne. Planowane oficjalne uruchomienie funduszu nastąpi w ciągu najbliższych kilku miesięcy. Założycielami Spire Capital Partners są Krzysztof Konopiński, Arkadiusz Podziewski oraz Łukasz Wierdak, którzy chcą skupić się na niezaadresowanym na polskim rynku kapitałowym obszarze wykupów inwestycyjnych spółek technologicznych i cyfrowych średniej i mniejszej kapitalizacji (lower mid-cap buy-out), które osiągnęły już poziom dochodowości – czytamy w komunikacie prasowym.

– Po kilkunastu latach organicznego rozwoju firmy własnymi siłami z Grzegorz Garlewicz i Bartosz Bankowski, podjęliśmy decyzję o zaproszeniu inwestora do współtworzenia i rozwoju Thulium. Wybór padł na Spire Capital Partner – mówi Marek Bartnikowski, CEO Thulium.

– Thulium w poprzednim roku zanotowała ponad 7 mln zł przychodów, zachowując roczny wzrost na poziomie ok. 30%. To dowód szczególnej jakości rozwiązania spółki. Aktywnie poszukujemy celów akwizycyjnych, by poszerzyć ofertę produktową dla klienta (w tym m.in. automatyzacja komunikacji z klientem przez chatboty/voiceboty) oraz przygotowujemy się wspólnie do ekspansji międzynarodowej – dodał Krzysztof Konopiński, jeden z założycieli funduszu.

Ambicją założycieli spółki oraz inwestora jest dalszy rozwój firmy i uczynienie z niej regionalnego lidera wsparcia dla przedsiębiorstw działających zarówno w kanale online, jak i omnichannel[1].

Słownik
1. omnichannel. (z ang. wielokanałowość) – rozwiązanie związane z technologią i strategią, które zakłada synergię sprzedaży i/lub obsługi klienta w…
Total
2
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Unified Factory ma list intencyjny z BlueSoft ws. potencjalnej współpracy

Unified Factory i BlueSoft podpisały list intencyjny w sprawie możliwości nawiązania współpracy. Zgodnie z podpisanym dokumentem spółki rozpocznął rozmowy i przeprowadzą wspólne analizy dotyczące możliwości podjęcia współpracy w zakresie pozyskiwania klientów i przygotowywania wspólnych ofert przetargowych na realizację projektów z zakresu automatyzacji obsługi klienta, UC oraz dostępnych w modelu SaaS rozwiązań AI.
Czytaj więcej

Altar z nagrodą e-Commerce Polska Awards

Branża e-commerce wyróżniła najlepszych. W tym roku prestiżowa nagroda e-Commerce Polska Awards 2021 w kategorii Best tool for e-commerce trafiła do Altar za wdrożenie w Grupie Empik swojej platformy AI Contact Center do komunikacji i zarządzania obsługą klienta.