Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Widok 360

Widok 360 stopni na klienta to koncepcja polegająca na możliwości przeglądania i analizowania wszystkich danych, jakie posiadasz na temat każdego pojedynczego klienta w jednym miejscu.

Przy tak dużej ilości danych tworzonych i gromadzonych dla każdego z klientów, możliwość zebrania wszystkich źródeł w jednym miejscu daje Ci możliwość zapewnienia, że rozumiesz potrzeby, życzenia i obawy każdej osoby. W rzeczywistości jest to jednak bardziej skomplikowane.

Thulium z inwestorem zewnętrznym

Spire Capital Partners zakupiło większościowy pakiet w Thulium, debiutując tym samym na polskim rynku. Choć to pierwsza inwestycja funduszu, to – jak zapewniają przedstawiciele – nie ostatnia.

– Spire Capital Partners jest w zaawansowanym procesie tworzenia pierwszego funduszu, którego inwestorami będą zarówno podmioty instytucjonalne jak i prywatne. Planowane oficjalne uruchomienie funduszu nastąpi w ciągu najbliższych kilku miesięcy. Założycielami Spire Capital Partners są Krzysztof Konopiński, Arkadiusz Podziewski oraz Łukasz Wierdak, którzy chcą skupić się na niezaadresowanym na polskim rynku kapitałowym obszarze wykupów inwestycyjnych spółek technologicznych i cyfrowych średniej i mniejszej kapitalizacji (lower mid-cap buy-out), które osiągnęły już poziom dochodowości – czytamy w komunikacie prasowym.

– Po kilkunastu latach organicznego rozwoju firmy własnymi siłami z Grzegorz Garlewicz i Bartosz Bankowski, podjęliśmy decyzję o zaproszeniu inwestora do współtworzenia i rozwoju Thulium. Wybór padł na Spire Capital Partner – mówi Marek Bartnikowski, CEO Thulium.

– Thulium w poprzednim roku zanotowała ponad 7 mln zł przychodów, zachowując roczny wzrost na poziomie ok. 30%. To dowód szczególnej jakości rozwiązania spółki. Aktywnie poszukujemy celów akwizycyjnych, by poszerzyć ofertę produktową dla klienta (w tym m.in. automatyzacja komunikacji z klientem przez chatboty/voiceboty) oraz przygotowujemy się wspólnie do ekspansji międzynarodowej – dodał Krzysztof Konopiński, jeden z założycieli funduszu.

Ambicją założycieli spółki oraz inwestora jest dalszy rozwój firmy i uczynienie z niej regionalnego lidera wsparcia dla przedsiębiorstw działających zarówno w kanale online, jak i omnichannel[1].

Słownik
1. omnichannel. (z ang. wielokanałowość) – rozwiązanie związane z technologią i strategią, które zakłada synergię sprzedaży i/lub obsługi klienta w…
Total
2
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Banki nie marnują tego kryzysu

W pandemii konto zakładane przy pomocy selfie przestało być rynkową sensacją. Jest standardem, który zostanie z nami na dłużej. Podobnie jak normą stał się fakt, że bankierzy luzują krawaty i chętnie korzystają z rozwiązań podsuwanych im przez zwinne fintechy.