– W konkursie Polish Contact Center[1] Awards, jury nagrodziło firmy i osoby stosujące najwyższe standardy działania w obszarze zdalnej komunikacji z klientami w jednostkach contact center – powiedział Marcin Sosnowski, Dyrektor ds. Obszaru Contact Center.
Konkurs liczył 24 kategorie pogrupowane w następujących sekcjach: Komunikacja z klientami, Zespoły i menedżerowie oraz Projekty i zarządzanie.
NAGRODZENI – KOMUNIKACJA Z KLIENTEM
Sprzedaż telefoniczna
Zwycięzca: Agnieszka Zawiślak, Polskie ePłatności
Wyróżniony: Lucyna Pietrzak, Orange Polska
Rozmowa retencyjna
Wyróżniony: Tomasz Korzeniec, Bank Millennium
Helpdesk[2]
Zwycięzca: Andżelika Koziorowska, Bank Millennium
Wyróżniony: Edyta Stępień, Polskie ePłatności
Czat obsługowy
Wyróżniony: Izabela Wolanowska, mBank
Obsługa klienta w social media
Zwycięzca: Krzysztof Niedziółka, Allegro.pl
Obsługa klienta w kanale email
Wyróżniony: Natalia Podgórska, Bank Millennium
Windykacja
Zwycięzca: Kamila Szaja, PRA Group Polska
Wyróżniony: Katarzyna Wójcik, KRUK
Obsługa klienta
Zwycięzca: Agnieszka Sacharczuk, Bank Millennium
Customer service in English
Zwycięzca: Kudzai Mandizha, Sitel Polska
Efekt WOW[3]
Zwycięzca: Krzysztof Dynarski, Allegro.pl
Wyróżniony: Elżbieta Rogalska, mBank
Grand Prix
Zwycięzca: Allegro.pl
NAGRODZENI – ZESPOŁY I MENEDŻEROWIE
Najlepszy Team Menedżer CC
Zwycięzca: Marcel Baczewski, Bank Millennium
Wyróżniony: Błażej Tomczyk, PZU
Najlepszy zespół konsultantów CC
Zwycięzca: Zespół Piota Cieślaka, mBank
Wyróżniony: Zespół Obsługi Korespondencji Elektronicznej, Departament Bankowości Bezpośredniej; Bank Millennium
Najlepszy zespół wspierający działalność CC
Zwycięzca: Zespół Mentorów Wrocław, Bank Millennium
Wyróżniony: Team NML, mBank
Najlepszy zespół wspierający obszar doskonalenia organizacji CC
Wyróżniony: Zespół jakości Back Office[4], Allegro.pl
NAGRODZENI – PROJEKTY I ZARZĄDZANIE
Technologia wspierająca działalność CC
Zwycięzca: Projekt You&AI – voiceboty jako technologiczny filar Contact Center przyszłości, PKO Bank Polski
Wyróżniony: Moduł Przetwarzania Mejli, PZU
Doskonała komunikacja z klientami
Zwycięzca: Jakość 2.0, E.ON
Wyróżniony: Innowacyjne rozwiązania technologiczne w Urzędzie Miasta Poznań, Urząd Miasta Poznań
Wewnętrzne doskonalenie organizacji CC
Wyróżniony: Upraszczanie – „budżet obywatelski” w obsłudze klienta, mBank
Zarządzanie kryzysem i zmianą w CC w czasie pandemii Covid-19
Wyróżniony: Call center[5] w czasie covid, Orange Polska
Najlepszy PraCCodawca
Zwycięzca: mBank
Polish Contact Center Awards to konkurs Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB powstały z połączenia branżowych konkursów Telemarketer Roku (nagrody przyznawane od 2008 roku) oraz Złota Słuchawka (od 1998 roku). PSM SMB to największa i najważniejsza organizacja działająca na rzecz promocji, edukacji, integracji i rozwoju rynku marketingu zintegrowanego w tym w szczególności branży contact center (inne projekty SMB w tym obszarze to m.in. Studium Menedżer Contact Center, cykl #PozaSkryptem, badanie branży outsourcing CC).
Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 8 czerwca 2022 roku.