Pełna list zwycięzców w konkursie Polish Contact Center Awards

Nagrodzono najlepszych specjalistów i firmy w obszarze zdalnej komunikacji z klientem w konkursie Polish Contact Center Awards (PCCA). Organizatorem konkursu jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

W konkursie Polish Contact Center[1] Awards, jury nagrodziło firmy i osoby stosujące najwyższe standardy działania w obszarze zdalnej komunikacji z klientami w jednostkach contact center – powiedział Marcin Sosnowski, Dyrektor ds. Obszaru Contact Center.

Konkurs liczył 24 kategorie pogrupowane w następujących sekcjach: Komunikacja z klientami, Zespoły i menedżerowie oraz Projekty i zarządzanie.

NAGRODZENI – KOMUNIKACJA Z KLIENTEM

Sprzedaż telefoniczna

Zwycięzca: Agnieszka Zawiślak, Polskie ePłatności
Wyróżniony: Lucyna Pietrzak, Orange Polska

Rozmowa retencyjna
Wyróżniony: Tomasz Korzeniec, Bank Millennium

Helpdesk[2]
Zwycięzca: Andżelika Koziorowska, Bank Millennium
Wyróżniony: Edyta Stępień, Polskie ePłatności

Czat obsługowy
Wyróżniony: Izabela Wolanowska, mBank

Obsługa klienta w social media
Zwycięzca: Krzysztof Niedziółka, Allegro.pl

Obsługa klienta w kanale email
Wyróżniony: Natalia Podgórska, Bank Millennium

Windykacja
Zwycięzca: Kamila Szaja, PRA Group Polska
Wyróżniony: Katarzyna Wójcik, KRUK

Obsługa klienta
Zwycięzca: Agnieszka Sacharczuk, Bank Millennium

Customer service in English
Zwycięzca: Kudzai Mandizha, Sitel Polska

Efekt WOW[3]
Zwycięzca: Krzysztof Dynarski, Allegro.pl
Wyróżniony: Elżbieta Rogalska, mBank

Grand Prix
Zwycięzca: Allegro.pl

 NAGRODZENI – ZESPOŁY I MENEDŻEROWIE

Najlepszy Team Menedżer CC
Zwycięzca: Marcel Baczewski, Bank Millennium
Wyróżniony: Błażej Tomczyk, PZU

Najlepszy zespół konsultantów CC
Zwycięzca: Zespół Piota Cieślaka, mBank
Wyróżniony: Zespół Obsługi Korespondencji Elektronicznej, Departament Bankowości Bezpośredniej; Bank Millennium

Najlepszy zespół wspierający działalność CC
Zwycięzca: Zespół Mentorów Wrocław, Bank Millennium
Wyróżniony: Team NML, mBank 

Najlepszy zespół wspierający obszar doskonalenia organizacji CC
Wyróżniony: Zespół jakości Back Office[4], Allegro.pl

 NAGRODZENI – PROJEKTY I ZARZĄDZANIE

Technologia wspierająca działalność CC
Zwycięzca: Projekt You&AI – voiceboty jako technologiczny filar Contact Center przyszłości, PKO Bank Polski
Wyróżniony: Moduł Przetwarzania Mejli, PZU

Doskonała komunikacja z klientami
Zwycięzca: Jakość 2.0, E.ON
Wyróżniony:  Innowacyjne rozwiązania technologiczne w Urzędzie Miasta Poznań, Urząd Miasta Poznań

Wewnętrzne doskonalenie organizacji CC
Wyróżniony: Upraszczanie – „budżet obywatelski” w obsłudze klienta, mBank

Zarządzanie kryzysem i zmianą w CC w czasie pandemii Covid-19
Wyróżniony: Call center[5] w czasie covid, Orange Polska

Najlepszy PraCCodawca
Zwycięzca: mBank

Polish Contact Center Awards to konkurs Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB powstały z połączenia branżowych konkursów Telemarketer Roku (nagrody przyznawane od 2008 roku) oraz Złota Słuchawka (od 1998 roku).  PSM SMB to największa i najważniejsza organizacja działająca na rzecz promocji, edukacji, integracji i rozwoju rynku marketingu zintegrowanego w tym w szczególności branży contact center (inne projekty SMB w tym obszarze to m.in. Studium Menedżer Contact Center, cykl #PozaSkryptem, badanie branży outsourcing CC).

Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 8 czerwca 2022 roku.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. Helpdesk. Zamiennie używane z nazwą “infolinia”. Helpdesk to wyspecjalizowana komórka w biurze obsługi klienta odpowiedzialna za pomoc klientom (najczęściej…
3. Efekt WOW. zjawisko powstałe w wyniku zastosowania strategii Customer Experience (CX) podczas kontaktu firmy z konsumentem i z reguły polega…
4. Back Office. Dział firmy / organizacji odpowiedzialny za realizację procesów posprzedażowych. Dba o prawidłowy przebieg procesu obsługowego. Do zadań pracowników…
5. Call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Tylko silna marka call center może pokonać niedobór pracowników

Co czwarta firma w Polsce ma kłopot ze znalezieniem odpowiednich kandydatów do pracy ze względu na nie najlepszą reputację. Branża call center ma wśród internautów bardzo zszarganą opinię, choć - zdaniem specjalistów - nie mamy na co narzekać. Mimo wszystko tegoroczne dane z raportu Employer Branding pokazują, że aż dwa razy więcej jest (niż rok temu) firm mających kłopoty ze znalezieniem pracownika.