– Ponadczasowym dążeniem naszego zespołu jest tworzenie rozwiązań o maksymalnej użyteczności. Dla klientów oznacza to możliwość szerokiej i samodzielnej customizacji aplikacji, a także zdolność do tworzenia i modelowania dowolnych procesów biznesowych, workflow, CRM[2] oraz pełną automatyzację działań. Taki system właśnie stworzyliśmy. – mówi Grzegorz Grabski, współzałożyciel i prezes spółki. – Mam nadzieję, że stopień elastyczności i funkcjonalności Systell Contact Center[1] będzie dla naszych Klientów sporą niespodzianką. Zachęcam do skorzystania z bezpłatnej 14-dniowej wersji systemu. A w przypadku wykupienia subskrypcji, do zapoznania się z całym wachlarzem możliwości jakie oferuje oprogramowanie.
Firma Systell jest polską marką, która od blisko 20 lat dostarcza zaawansowane systemy do obsługi klienta oraz komunikacji wewnątrz organizacji. Rozwiązania zaprojektowane przez Systell kryją za sobą godziny przemyśleń, żywe dyskusje, testowanie funkcji i ostatecznie nowoczesny system oparty o technologię komunikacyjną.
Misją firmy jest wspieranie biznesu i przedsiębiorców w podbijaniu serc klientów poprzez dostarczanie nowoczesnych systemów i urządzeń do efektywnej i skutecznej komunikacji na każdym etapie obsługi.
Z myślą o potrzebach i oczekiwaniach Klientów oraz rozwijającej się technologii mobilnej, Systell wdraża zmiany na stronie internetowej. Inspiracją do nowego projektu stał się nowoczesny UX i designu aplikacji Systell. Celem podjętych działań było ułatwienie użytkownikom korzystania ze strony i wyszukiwania informacji o aplikacji.
Zmiana ta stała się również początkiem wejścia w dynamicznie rozwijający się trend jakim jest self-service i wydania wersji trialowej systemu Systell Contact Center. Idąc za rozwijającymi się potrzebami i oczekiwaniami klientów, firma już wkrótce uruchomi możliwość samodzielnego i zupełnie bezpłatnego korzystania z aplikacji Systell Contact Center. Klient będzie miał możliwość przetestowania nowego rozwiązania podczas 14-dniowego darmowego trialu.