NFON powiększa swój zespół w Polsce i zatrudnia ekspertów w CEE

Spółka NFON przejęła część pracowników i działalności Biznes Innovation, który jest jednym z największych partnerów odpowiedzialnych za rozwój sieci partnerskiej NFON w Polsce. Jest to kolejny krok mający na celu popularyzację zintegrowanej komunikacji biznesowej w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz wzmocnienie pozycji rynkowej.
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

NFON rozbudowuje swoją sieć partnerską m.in. poprzez program partnerski NGAGE, a w 2021 roku otworzył również filię w centrum Warszawy.

– Biznes Innovation jako przedstawiciel i dystrybutor usług chmurowych Cloudya udzielił nam znaczącego wsparcia w wejściu na polski rynek telekomunikacyjny. Dzięki prowadzeniu przez Biznes Innovation takich działań, jak budowanie sieci partnerskiej, dystrybucja naszych rozwiązań i obsługa klienta, mogliśmy się rozwijać i rosnąć w Polsce z roku na rok – mówi Gernot Hofstetter, Dyrektor Zarządzający NFON GmbH w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej.

Nowy poziom współpracy

Transakcja ma na celu wzmocnienie sprzedaży rozwiązań do zintegrowanej komunikacji w chmurze dla biznesu, w tym flagowego produktu – Cloudya, inteligentnej platformy do sprawnej komunikacji w chmurze, umożliwiającej prostsze połączenia głosowe, łatwe w obsłudze wideo konferencje i bezproblemową integrację z systemami CRM[2] oraz narzędziami do współpracy zdalnej, a także omnichannellowego narzędzia Contact Center[1] Hub dla biznesu. Rozwój NFON pozwolił na wejście na nowy poziom współpracy z Biznes Innovation.

– Do naszego zespołu w Warszawie dołączyli doświadczeni specjaliści od spraw technicznych i opieki nad klientem z Biznes Innovation, co umożliwi nam samodzielne zajęcie się niektórymi działaniami regulacyjnymi i operacyjnymi. Dzięki temu Biznes Innovation może bardziej niż kiedykolwiek skupić się na sprzedaży usług NFON – mówi Gernot Hofstetter.

Krok ten jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie polskich firm na wydajne i zintegrowane rozwiązania chmurowe, które ułatwiają codzienną komunikację.

– Z wielką satysfakcją przyjęliśmy otwarcie oddziału NFON w Polsce, podkreślające znaczenie polskiego rynku dla NFON oraz przejście z etapu badacza rynku do budowy dojrzałego biznesu. Stworzona sieć partnerska i doświadczenie naszych specjalistów pomogą przyspieszyć proces budowania pozycji rynkowej i zwiększyć możliwości NFON w regionie. W konsekwencji Biznes Innovation będzie koncentrować się na klientach biznesowych, usługach doradczych oraz oferowaniu zaawansowanych rozwiązań komunikacyjnych w chmurze – dodaje Krzysztof Burzyński, Partner Zarządzający Biznes Innovation.

NFON zatrudnia ekspertów w CEE

NFON prowadzi aktualnie rekrutacje i poszukuje ekspertów w regionie na stanowiska m.in. w działach sprzedaży, doradztwa technicznego, obsługi klienta i marketingu.

– Polska jest rynkiem, w którym dostrzegamy ogromny potencjał i wspólnie, we współpracy z Biznes Innovation, oraz naszym zespołem w Warszawie chcemy kontynuować nasz rozwój, pomagając kolejnym firmom w usprawnianiu ich komunikacji biznesowej. Dzięki trwającym w Polsce rekrutacjom i planom zatrudnienia kolejnych osób mamy nadzieję na dalsze rozszerzanie naszej działalności w kraju i regionie – dodaje Gernot Hofstetter.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. CRM. inaczej Customer Relationship Management – system informatyczny, którego zadaniem jest automatyzacja oraz wspomaganie procesów na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *