Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

2,5G

standard sieci komórkowych drugiej generacji, w których zaimplementowano funkcje wspomagające pakietową komutację danych. Sieci 2.5G uważane są za element ewolucji pomiędzy sieciami drugiej i trzeciej generacji. Do sieci 2.5G zalicza się na przykład sieci GPRS/EDGE, które budowane są na podstawie istniejących sieci GSM (2G), ale dzięki technologiom wspomagającym pakietowe przesyłanie danych oferują usługi dostępne w sieciach 3G (w sieciach trzeciej generacji usługi te oferowane są z lepszą jakością). Dodatkowo sieć szkieletowa budowana dla potrzeb implementacji technologii GPRS/EDGE może być także używana przez sieci UMTS (3G), co umożliwia współistnienie sieci 2G i 3G oraz stopniową ewolucję istniejących sieci pomiędzy tymi standardami.

NFON powiększa swój zespół w Polsce i zatrudnia ekspertów w CEE

Spółka NFON przejęła część pracowników i działalności Biznes Innovation, który jest jednym z największych partnerów odpowiedzialnych za rozwój sieci partnerskiej NFON w Polsce. Jest to kolejny krok mający na celu popularyzację zintegrowanej komunikacji biznesowej w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz wzmocnienie pozycji rynkowej.

NFON rozbudowuje swoją sieć partnerską m.in. poprzez program partnerski NGAGE, a w 2021 roku otworzył również filię w centrum Warszawy.

– Biznes Innovation jako przedstawiciel i dystrybutor usług chmurowych Cloudya udzielił nam znaczącego wsparcia w wejściu na polski rynek telekomunikacyjny. Dzięki prowadzeniu przez Biznes Innovation takich działań, jak budowanie sieci partnerskiej, dystrybucja naszych rozwiązań i obsługa klienta, mogliśmy się rozwijać i rosnąć w Polsce z roku na rok – mówi Gernot Hofstetter, Dyrektor Zarządzający NFON GmbH w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej.

Nowy poziom współpracy

Transakcja ma na celu wzmocnienie sprzedaży rozwiązań do zintegrowanej komunikacji w chmurze dla biznesu, w tym flagowego produktu – Cloudya, inteligentnej platformy do sprawnej komunikacji w chmurze, umożliwiającej prostsze połączenia głosowe, łatwe w obsłudze wideo konferencje i bezproblemową integrację z systemami CRM[2] oraz narzędziami do współpracy zdalnej, a także omnichannellowego narzędzia Contact Center[1] Hub dla biznesu. Rozwój NFON pozwolił na wejście na nowy poziom współpracy z Biznes Innovation.

– Do naszego zespołu w Warszawie dołączyli doświadczeni specjaliści od spraw technicznych i opieki nad klientem z Biznes Innovation, co umożliwi nam samodzielne zajęcie się niektórymi działaniami regulacyjnymi i operacyjnymi. Dzięki temu Biznes Innovation może bardziej niż kiedykolwiek skupić się na sprzedaży usług NFON – mówi Gernot Hofstetter.

Krok ten jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie polskich firm na wydajne i zintegrowane rozwiązania chmurowe, które ułatwiają codzienną komunikację.

– Z wielką satysfakcją przyjęliśmy otwarcie oddziału NFON w Polsce, podkreślające znaczenie polskiego rynku dla NFON oraz przejście z etapu badacza rynku do budowy dojrzałego biznesu. Stworzona sieć partnerska i doświadczenie naszych specjalistów pomogą przyspieszyć proces budowania pozycji rynkowej i zwiększyć możliwości NFON w regionie. W konsekwencji Biznes Innovation będzie koncentrować się na klientach biznesowych, usługach doradczych oraz oferowaniu zaawansowanych rozwiązań komunikacyjnych w chmurze – dodaje Krzysztof Burzyński, Partner Zarządzający Biznes Innovation.

NFON zatrudnia ekspertów w CEE

NFON prowadzi aktualnie rekrutacje i poszukuje ekspertów w regionie na stanowiska m.in. w działach sprzedaży, doradztwa technicznego, obsługi klienta i marketingu.

– Polska jest rynkiem, w którym dostrzegamy ogromny potencjał i wspólnie, we współpracy z Biznes Innovation, oraz naszym zespołem w Warszawie chcemy kontynuować nasz rozwój, pomagając kolejnym firmom w usprawnianiu ich komunikacji biznesowej. Dzięki trwającym w Polsce rekrutacjom i planom zatrudnienia kolejnych osób mamy nadzieję na dalsze rozszerzanie naszej działalności w kraju i regionie – dodaje Gernot Hofstetter.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. CRM. inaczej Customer Relationship Management – system informatyczny, którego zadaniem jest automatyzacja oraz wspomaganie procesów na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Qualtrics Embedded Insights pomoże poprawić Customer oraz Employee Experience

Firmy Qualtrics oraz ServiceNow ogłosiły opracowanie nowej aplikacji pomagającej poprawić doświadczenia pracowników i jakość obsługi klienta. Nowa aplikacja Qualtrics Embedded Insights, dostępna już w Sklepie ServiceNow, umożliwia zespołom IT i obsługi klienta podgląd ujednoliconych danych operacyjnych dotyczących doświadczeń pracowników i klientów, pozwalając tym samym na podejmowanie świadomych decyzji i natychmiastowych działań w reakcji na ich potrzeby.