Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

mystery shopper

(inaczej tajemniczy klient) to osoba zatrudniona przez firmę lub agencję, której zadaniem jest odwiedzenie sklepu lub punktu sprzedaży i dokonanie zakupów lub uzyskanie informacji na temat produktów lub usług oferowanych przez daną firmę. Celem tajemniczego klienta jest przeprowadzenie niezależnej oceny jakości obsługi klienta, poziomu sprzedaży lub jakości produktów lub usług.

Tajemniczy klient często udaje klienta typowego, a następnie ocenia wszystkie aspekty obsługi klienta, takie jak uprzejmość i pomocność sprzedawcy, czystość sklepu, jakość produktów lub usług i ogólną jakość doświadczenia zakupowego. Oceny te są później raportowane firmie lub agencji, która zleciła wykonanie badania.

Tajemniczy klient jest używany przez firmy, aby zbierać informacje o jakości obsługi klienta i jakości produktów lub usług oferowanych przez konkurencję lub w ramach własnej firmy. Ta metoda pozwala firmom na poprawę jakości swoich produktów lub usług oraz na szkolenie personelu, co zwiększa lojalność klientów i zyski firmy.

Śledź nas

Daj nam CYNK :)

InteliWISE na sprzedaż

Spółka InteliWISE opublikowała informację poufną z 10 listopada ub. roku, z informacją, że Efecte Oyj z Finlandii rozpoczął negocjacje w sprawie przejęcia 100% akcji spółki.

Finowie zawarli już umowę przedwstępną z akcjonariuszami InteliWise: Xanthippe Investments Limited, Marcinem Strzałkowskim (prezesem InteliWise) oraz Grzegorzem Siehieniem (szefem technologii w spółce), zobowiązujące do warunkowej sprzedaży akcji w odpowiedzi na zaproszenie do składania ofert sprzedaży akcji, które zostanie ogłoszone przez inwestora w terminie 5 dni od zawarcia umowy.

Jak czytamy w opublikowanym przez spółkę komunikacie,przyjęcie przez inwestora ofert sprzedaży akcji spółki złożonych w odpowiedzi na zaproszenie jest uwarunkowane złożeniem ofert zapewniających osiągnięcie co najmniej 95% akcji spółki. Inwestor może według własnego uznania zdecydować się na zawarcie transakcji także pomimo braku osiągnięcia minimalnego progu 95%. Zgodnie z warunkami zaproszenia inwestor może według własnego uznania odwołać zaproszenie i odstąpić od nabycia akcji spółki, w szczególności w przypadku zajścia istotnej niekorzystnej zmiany. Przewidywany termin rozliczenia transakcji nabycia akcji w wyniku zaproszenia to 1 lipca 2022 r.

Spółka InteliWISE to jeden z większych dostawców usług Conversational AI, w tym AI Chatbot i Voicebot w Polsce. Firma wdrożyła swoje rozwiązania dla 150 klientów (w tym z listy Fortune 500 w USA). InteliWISE jest notowana na rynku NewConnect.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Kampania teaserowa z numerem infolinii

Tajemnicze billboardy w Warszawie z telefonem +48660700808 – to część kampanii promującej premierę płyty Preludium raperów Fukaj&Charlie Moncler. Tide Software, jeden z wiodących w kraju dostawców platform komunikacyjnych CPaaS, operator telekomunikacyjny wspólnie z wytwórnią SBM, jedną z najbardziej popularnych, niezależnych wytwórni muzycznych w Polsce zakończył kampanię z wykorzystaniem infolinii dla fanów artystów. Fani spędzili łącznie 671 godzin na rozmowach, wykonując ponad 31,4 tysiące połączeń telefonicznych.
Czytaj więcej

Digital Human: czuły robot, który może zrewolucjonizować obsługę klienta

Na fali popularności ChatGPT w mediach pojawia się wiele treści wzbudzających strach przed AI lub budzących niechęć wobec technologii opartej o interfejs czatu. Opór klientów przed korzystaniem z konwersacyjnej sztucznej inteligencji może zniechęcić biznes do korzystania z niej. Istnieje jednak sposób na zbudowanie empatycznej relacji z konsumentem przy jednoczesnej automatyzacji procesów obsługi klienta. Oto digital human, czyli szansa na wyniesienie chatbotów do nowych standardów kontaktu z człowiekiem.