Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Widok 360

Widok 360 stopni na klienta to koncepcja polegająca na możliwości przeglądania i analizowania wszystkich danych, jakie posiadasz na temat każdego pojedynczego klienta w jednym miejscu.

Przy tak dużej ilości danych tworzonych i gromadzonych dla każdego z klientów, możliwość zebrania wszystkich źródeł w jednym miejscu daje Ci możliwość zapewnienia, że rozumiesz potrzeby, życzenia i obawy każdej osoby. W rzeczywistości jest to jednak bardziej skomplikowane.

RTV Euro AGD z infolinią w j. ukraińskim

Według oficjalnych danych w Polsce mamy 3,18 mln uchodźców z Ukrainy. Biorąc pod uwagę obywateli Ukrainy przebywających w Polsce przed wybuchem wojny (wg. różnych szacunków było to od 1,5 do 2 mln) i fakt, że około 1 mln z tych osób wróciło na Ukrainę – mamy całkiem sporą grupę osób, które chcąc nie chcąc – stają się klientami firm działających w Polsce.

I z myślą o takich klientach sieć sklepów RTV Euro AGD uruchomiła ukraińskojęzyczną infolinię. Świadczone za pośrednictwem infolinii wsparcie przy składaniu zamówień, sprawdzaniu dostępności produktów, informacji o złożonym zamówieniu oraz obsługę reklamacji i zwrotów od teraz będą także w języku ukraińskim.

Sieć sklepów nie jest jedyna firmą, która świadczy swoje usługi wsparcia w języku ukraińskim. Podobne działania prowadzą banki czy infolinie telekomów. W przypadku sklepów RTV Euro AGD obsługa w tym języku prowadzona jest w standardowych godzinach pracy infolinii (a nie jak w przypadku niektórych firm – tylko w ściśle określonym przedziale czasowym).

Obsługa klientów w j. ukraińskim realizowana jest poprzez własne contact center[1] spółki w Lublinie. Jak wskazuje sam właściciel sklepu, klienci oceniają świadczoną usługę wsparcia na poziomie 9 i 10 punktów NPS[2] w 80% przypadków.

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. NPS. z ang. net promotion score. NPS to syntetyczny wskaźnik kondycji naszej marki, ale w szerszym ujęciu również narzędzie…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Facebook nowym kanałem sprzedaży w Allianz

Marketerzy w ostatnich latach zwrócili uwagę na duży spadek zasięgu organicznego na Facebooku. Ta globalna tendencja skłoniła coraz więcej obecnych tam marek do odejścia od „zbierania lajków i komentarzy” i przełożenia obecności marki w mediach społecznościowych na takie obszary jak obsługa klienta i wsparcie sprzedaży.