Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Widok 360

Widok 360 stopni na klienta to koncepcja polegająca na możliwości przeglądania i analizowania wszystkich danych, jakie posiadasz na temat każdego pojedynczego klienta w jednym miejscu.

Przy tak dużej ilości danych tworzonych i gromadzonych dla każdego z klientów, możliwość zebrania wszystkich źródeł w jednym miejscu daje Ci możliwość zapewnienia, że rozumiesz potrzeby, życzenia i obawy każdej osoby. W rzeczywistości jest to jednak bardziej skomplikowane.

Starbucks chce uruchomić program lojalnościowy dla klientów oparty o NFT

Podczas prezentacji wyników finansowych Starbucks za II kwartał tego roku, Howard Schults, dyrektor generalny oraz Brady Brewer – dyrektor ds. marketingu zapowiedzieli budowę nowej koncepcji programu lojalnościowego opartego o web 3.0.

Wyobraź sobie, że nabywasz nowy cyfrowy produkt kolekcjonerski Starbucks, który jednocześnie służy jako przepustka do globalnej społeczności Starbucks. Takiej społeczności, która oferuje ciekawe doświadczenia związane z treściami i współpracą, a wszystko to skupione wokół kawy – powiedział Brady Brewer.

Na blogu firmowym już pojawiła się wzmianka o nowym koncepcie: „Planujemy stworzyć serię markowych kolekcji NFT, których posiadanie inicjuje członkostwo w społeczności i umożliwia dostęp do ekskluzywnych doświadczeń i korzyści. Motywy przewodnie tych kolekcji powstaną w oparciu o dzieła artystyczne Starbucks, zarówno te już istniejące, będące w gestii marki, jak i nowo powstałe. Będziemy także współpracować ze światowej klasy artystami i innowatorami oraz innymi, podobnie myślącymi markami.”

Projekt będzie realizowany w formie programu lojalnościowego wzbogaconego o kolekcjonerskie gadżety cyfrowe, opartego na najbardziej modnym w zeszłym roku pojęciu “nie-grywalne tokeny” (NFT). Nieokreślony zestaw ekskluzywnych korzyści ma być dodatkiem do wartości, którą Starbucks oferuje obecnie

„Uważamy, że NFT mają duży potencjał, by stworzyć rozszerzony model współwłasności w zakresie lojalności, oferowania unikalnych doświadczeń, budowania społeczności, opowiadania historii i angażowania klientów. Jednocześnie są one źródłem dodatkowej działalności, z której może skorzystać wielu interesariuszy, tworząc nowy rodzaj cyfrowego ekosystemu, który uzupełni obecną ofertę platform cyfrowych Starbucks.” – czytamy na blogu firmowym Starbucks.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

5G pozwoli na rewolucję w komunikacji

Ekspansja i upowszechnienie sieci 5G to proces nieunikniony. W ramach sieci komórkowych realizuje się coraz więcej połączeń, co w dłuższej perspektywie może doprowadzić do przeładowania sieci LTE. Wdrożenie nowej infrastruktury przesyłu danych nie tylko uchroni państwa przed blackoutem telekomunikacyjnym, lecz także umożliwi przyspieszenie transferu danych, a co za tym idzie – powstanie nowych usług, które nie mogłyby swobodnie funkcjonować w obrębie sieci 4G.